Przetargi.pl
Wymiana okien i malowanie dachu w budynku głównym.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-114 Gnojno, Gnojno 118
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3532042 , fax. 041 3532042
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Gnojno 118 118
    28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3532042, fax. 041 3532042
    REGON: 29240083600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorzadu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien i malowanie dachu w budynku głównym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie 71 szt.okien drewnianych z drewna warstwowego o konstrukcji jednoramowej uwzględniającej podziały historyczne.Okna szklone szybą niskoemisyjną jednokomorową .Wymiana parapetów i podokienników. Malowanie dachu , wymiana rur spustowych ,wymiana instalacji odgromowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I - 3.000,-zł Część II - 1.500,-zł Wadium winno być wpłacone w pieniądzu , przelewem Na konto DPS NBS o/Busko 568517000700010019813970006 do godz.9,45 w dniu otwarcia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. - Prawo zamówień Publicznych , Zamawiający żąda następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ar. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: 1/wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest ,krótszy - w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należcie , - Wykonawca przedłoży potwierdzenie co najmniej jednego wykonania robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość 150.000 zł w ramach oddzielnej umowy. 2/wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3/ kierujący pracami ze względu na obiekt zabytkowy i zalecenie konserwatora musi posiadać 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych / zgodnie z § 8.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. 4/dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień potwierdzonych za zgodność z oryginałem i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzeniu opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1/ informacji banku lub spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo -Kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - /informacja z banku o dysponowaniu środkami finansowymi jakimi dysponuje Wykonawca ,na kwotę nie mniejszą jednak niż wartość 150.000 zł/ /zdolność kredytowa , własne środki/ 2/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na kwotę nie mniejszą niż 100 tys.zł. Ocena spełniania warunków: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków przez Wykonawców według kryteriów spełnia lub nie spełnia 4.Pełnomocnictwo do reprezentowaniu w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie / zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy / ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art..22 ust.1 i nie wykluczeniu na mocy art.24 ust.1 i 2 ustawy, 2/ dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę określone w pkt 5 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach