Przetargi.pl
Wymiana okien i drzwi zewnętrznych oraz remontu elewacji budynku Liceum Ogólnokształcącego im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach

Liceum Ogólnokształcące im. Jarosława Iwaszkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 96-060 Brzeziny, ul. Okrzei 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 8742827 , fax. 0-46 8742827
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im. Jarosława Iwaszkiewicza
    ul. Okrzei 1 1
    96-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 0-46 8742827, fax. 0-46 8742827
    REGON: 00022884900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobrzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien i drzwi zewnętrznych oraz remontu elewacji budynku Liceum Ogólnokształcącego im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana okien i drzwi zewnętrznych oraz remont elewacji budynku Liceum Ogólnokształcącego im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach polegająca na: wykuciu z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych, rozebraniu obróbek blacharskich, wymianie okien i drzwi balkonowych z obróbką osadzenia rozwieralnych i uchylnie rozwieralnych, dwukrotnym malowaniu strych tynków wewnętrznych, konserwacji istniejących drzwi drewnianych z naświetlem, wykonaniu obróbek blacharskich, dwukrotnym malowaniu zewnętrznych tynków farbą antygrafitti, wykonaniu instalacji odgromowej. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę co najmniej: - 60 miesięcy na stolarkę budowlaną z PCW i 36 miesięcy na pozostałe roboty budowlane, licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego niezależnie od udzielonych gwarancji przez producentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.700,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie, zbliżone swoim charakterem do przedmiotu zamówienia o wartości 150.000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż wykonane prace zostały wykonane prawidłowo. b) wykażą, że dysponują osobami, lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do oddelegowania osób, z wymaganymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno budowlanej 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych prac, o wartości minimum 150.000,00 zł brutto (Doświadczenie Wykonawcy 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Potencjał kadrowy), 6. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wskazane w wykazie (Potencjał Kadrowy) uprawnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lobrzeziny.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach