Przetargi.pl
Wymiana okien drewnianych na PCV oraz wymiana drzwi stalowych na aluminiowe

Teatr Ludowy ogłasza przetarg

  • Adres: 31-948 Kraków, os. Teatralne 34
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6802100, 6802106 , fax. 012 6802155
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Ludowy
    os. Teatralne 34 34
    31-948 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6802100, 6802106, fax. 012 6802155
    REGON: 02787870000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien drewnianych na PCV oraz wymiana drzwi stalowych na aluminiowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana zniszczonych okien drewnianych na okna z PCV oraz wymiana drzwi stalowych w elewacjach bocznych na drzwi aluminiowe w budynku głównym Teatru Ludowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym warunki opisane poniżej: 1. Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji robót budowlanych objętych przedmio tem zamówienia oraz niezbędną wiedzę i dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1.1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, zbliżone zakresem do robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł dla każdego zamówienia; 1.2. Wykonawca dysponuje osobą, która posiada uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, tj. dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł. 3. Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty spełniają wymagania aprobaty technicznej. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy w niniejszym postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą złożyć wraz z ofertą wykonawcy t.j.: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy druk Oświadczenie Wykonawcy, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 2 do specyfikacji. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. dokument stwierdzający uprawnienia kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każde zamówienie, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do specyfikacji, wraz z podaniem: a. przedmiotu zamówienia (opisu czego dotyczyła robota budowana) b. daty rozpoczęcia i zakończenia zamówienia (miesiąc/rok) c. nazwy zamawiającego d. całkowitej wartości brutto zamówienia. 8. Dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których zamówienia określone w pkt 7 zostały wykonane i potwierdzające odpowiednio, ich należyte wykonanie. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł. 10. Aktualne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty spełniają wymagania aprobaty technicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach