Przetargi.pl
Wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej Z PCV w lokalach i budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych - rejony ZGM 1,2,4 i 5 w Koszalinie

Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3409106, 3409107 , fax. 094 3409196
  • Data zamieszczenia: 2011-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Połczyńska 24 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3409106, 3409107, fax. 094 3409196
    REGON: 00015394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej Z PCV w lokalach i budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych - rejony ZGM 1,2,4 i 5 w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana nietypowej stolarki okiennej i balkonowej Z PCV, w lokalach i budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych - rejony ZGM 1,2,4 i 5 w Koszalinie, w podziale na 3 części: Część nr 1 - wymiana w lokalach i budynkach mieszkalnych (zamieszkałych) stolarki okiennej i balkonowej z PCV w zasobach ZGM nr 1 i 2 - w ilościach: 276 szt. - 595,04m?; wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 353,37 mb zgodnie z: kosztorysem nakładczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, szkicami (rysunkami) stolarki obejmującymi: - ZGM nr 1 - ZGM nr 2 siwz Zakres robót: wykonanie okien i drzwi balkonowych z PCV w ilościach: 276szt., tj. 595,04m2 w tym: - po oknach skrzynkowych: 152 szt., tj. 322,69m2 - po oknach zespolonych: 105szt. tj. 228,23m2 - po drzwiach balkonowych: 19 szt. tj. 44,12m2 - demontaż starych i montaż nowych okien i drzwi balkonowych. - wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 353,37 mb. - wykonywanie dodatkowych prac wynikających z demontażu i montażu okien i drzwi. Uwaga! Przed wykonaniem warsztatowym okna lub drzwi balkonowych wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiaru każdej sztuki wymienianej stolarki w każdym z pomieszczeń w lokalu. Część nr 2 - wymiana w lokalach i budynkach mieszkalnych (zamieszkałych) stolarki okiennej i balkonowej z PCV w zasobach ZGM nr 4 i 5 - w ilościach 280 szt.- 541,23m?; wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 411,88 mb zgodnie z: kosztorysem nakładczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, szkicami (rysunkami) stolarki obejmującymi: - ZGM nr 4 - ZGM nr 5 siwz Zakres robót: wykonanie okien i drzwi balkonowych z PCV w ilościach: 280 szt., tj. 541,23m2 w tym: - po oknach skrzynkowych: 142 szt., tj. 249,29m2 - po oknach zespolonych: 120 szt. tj. 255,55m2 - po drzwiach balkonowych: 18 szt. tj. 36,39m2 - demontaż starych i montaż nowych okien i drzwi balkonowych. - wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 354,53 mb. - wykonywanie dodatkowych prac wynikających z demontażu i montażu okien i drzwi. Uwaga! Przed wykonaniem warsztatowym okna lub drzwi balkonowych wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiaru każdej sztuki wymienianej stolarki w każdym z pomieszczeń w lokalu. Część nr 3 - wymiana w lokalach i budynkach użytkowych (użytkowanych) stolarki okiennej i balkonowej z PCV w zasobach ZGM 1,5 - w ilościach 34 szt.- 80,01m?, wymiana podokienników wewnętrznych około 16,33m zgodnie z: kosztorysem nakładczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, szkicami (rysunkami) stolarki obejmującymi: - ZGM nr 1 - ZGM 5 siwz zakres robót: wykonanie okien i drzwi balkonowych w ilościach: 34 szt., tj. 80,01m2 w tym: - po oknach skrzynkowych: 10 szt.., tj. 25,06m2 - po oknach zespolonych: 22 szt. tj. 47,59m2 - po drzwiach balkonowych: 2 szt. tj. 7,36m2 - wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 16,33 mb. - wykonywanie dodatkowych prac wynikających z demontażu i montażu okien i drzwi. Uwaga! Przed wykonaniem warsztatowym okna lub drzwi balkonowych wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiaru każdej sztuki wymienianej stolarki w każdym z pomieszczeń w lokalu. Kształ i wymiary stolarki okiennej i balkonowej dla części nr 3 zamówienia zostały określone w zestawieniach (schematach) tj.: Wymiana okien zespolonych w zasobach ZGM 1 w budynkach przy ulicy: - Władysława Andersa 24-26; 5 szt okien zespolonych wg schematu i opisu z poz. 13 i 17 - Władysława Andersa 24-26; 1 szt. drzwi balkonowych wg schematu i opisu z poz. 21. bez parapetów Wymiana okien zespolonych w zasobach ZGM 5 w budynkach przy ulicy: - Dworcowej 4 (Dzieci Wojny) 1 szt. okno skrzynkowego wg schematu i opisu z poz. 6 parapet 0,68m. - Dworcowa 4 (PTTK) 6 szt. okien skrzynkowych wg schematu i opisu w poz. 7,21,22, 49,50,51. - Dworcowej 4 (PTTK) 1 szt. drzwi balkonowe wg schematu i opisu w poz. 2 ( drzwi balkonowe) parapety 7,89m. - Grunwaldzkiej 20 (PCK) - 3 szt. okien skrzynkowych wg schematu i opisu z poz. 54 i 55. - Grunwaldzkiej 20(PCK) - 3 szt okien zespolonych wg schematu i opisu z poz. 8 i 25 parapety (4,43m + 3,33m) - Mieszka I-go 16 (Br. Alberta) - 14 szt okien zespolonych wg schematu i opisu z poz. 24. bez parapetów - wymiana podokienników wewnętrznych wg zleceń około 16,33 mb. - wykonywanie dodatkowych prac wynikających z demontażu i montażu okien i drzwi. Uwaga! Przed wykonaniem warsztatowym okna lub drzwi balkonowych wykonawca zobowiązany jest do dokonania pomiaru każdej sztuki wymienianej stolarki w każdym z pomieszczeń w lokalu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na poszczególne części zamówienia w wysokości: - część nr 1: 3.000,00 zł - część nr 2: 3.000,00 zł - cześć nr 3: 400,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach