Przetargi.pl
Wymiana nieefektywnych opraw sodowych oświetlenia ulicznego na energooszczędne oprawy LED wraz z modernizacją polegającą na montażu sterowników umożliwiających zdalne zarządzanie i sterowanie [...].

GMINA ŻABIA WOLA ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŻABIA WOLA
    ul. Główna 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    REGON: 750148578
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nieefektywnych opraw sodowych oświetlenia ulicznego na energooszczędne oprawy LED wraz z modernizacją polegającą na montażu sterowników umożliwiających zdalne zarządzanie i sterowanie [...].
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest:Wymiana nieefektywnych opraw sodowych oświetlenia ulicznego na energooszczędne oprawy LED wraz z modernizacją polegającą na montażu sterowników umożliwiają-cych zdalne zarządzanie i sterowanie systemami oświetlenia ulicznego.Oferta winna obejmować łącznie:1)Dostarczenie opraw na miejsce montażu2)Demontaż starych opraw i montaż w to miejsce dostarczonych opraw LED3)Montaż sterowników umożliwiających zdalne zarządzanie i sterowanie systemami oświetlenia ulicznego4)Dostarczenie i składowanie zdemontowanych opraw, lub elementów, które speł-niają warunki ponownego wykorzystania we wskazane miejsce magazynowania5)Utylizacja zdemontowanych opraw sodowych,6)Uruchomienie oświetlenia2)Wspólny Słownik Zamówień (oznaczenie główne wg kodów CPV):45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 16.12.2023 r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej,nr rachunku: 66 9291 0001 0046 3049 2000 0030.Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Żabia Wola,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie :1. zdolności zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:1) co najmniej 1 osobą posiadającą:a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (kierownik robót elektrycz-nych i elektroenergetycznych) bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,b) 3 -letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót elektrycznych i elektroenerge-tycznych, polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych i elektroenerge-tycznych przy realizacji co najmniej 1 inwestycji;2) co najmniej 2 osobami posiadającymi:a) świadectwo kwalifikacyjne E i D grupy 1 punkt 7,b) szkolenie Pracy Pod Napięciem – uprawnienia.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: Uprawnienia posiadane przez osoby wskazane powyżej, w wymaganym zakresie, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby: − uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub: − uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.) lub: − uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) − stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach