Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni w ciepłej sieni SOR wraz z remontem ciepłej sieni SOR Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8433201, , fax. 15 8433397
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8433201,, fax. 15 8433397
    REGON: 000312567
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul.Staszica 4 , 37 - 450 Stalowa Wola

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni w ciepłej sieni SOR wraz z remontem ciepłej sieni SOR Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana nawierzchni w ciepłej sieni SOR wraz z remontem ciepłej sieni SOR Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA główny przedmiot zamówienia: 45233142-6 Roboty w zakresie napraw dróg przedmiot pomocniczy zamówienia: Roboty budowlane: 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg 45261410-1 Izolowanie dachu 45221160-3 Instalowanie wyrobów metalowych 45431000-7 Kładzenie płytek 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z remontem, w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli przy ul. Staszica 4, nawierzchni w ciepłej sieni SOR i na wyjeździe karetek, które w szczególności swym zakresem obejmują następujące roboty budowlane i drogowe: rozbiórkę istniejących balustrad stalowych, obróbek blacharskich oraz warstw nawierzchni w tym asfaltowej do warstwy konstrukcji stropu, wykonanie warstwy spadkowej wraz z izolacją przeciwwodną z 2 warstw papy asfaltowej podkładowej, termozgrzewalnej gr 4 mm, wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej szarej gr 8 cm, prostokątnej, bezfazowej, na podsypce cem-piask, wykonanie nowych barierek stalowych osadzonych w nowej ławie żelbetowej, wykonanie obróbek blacharskich podjazdu wraz z odprowadzeniem wody od ścian obiektu, wykonanie remontu ścian podjazdu: od strony zachodniej z tynku żywicznego, od strony południowej tynk cem-wap z malowaniem, wykonanie malowania ścian oraz umycia stropu z blachy powlekanej w ciepłej sieni SOR. Informacje ogólne zadania: Zakres robót podstawowych ujęty jest w projekcie budowlanym opracowanym przez Biuro Projektowe Art Faktory z Dębicy. Zamawiający poszerzył zakres o remont ścian podjazdu oraz remont ścian w ciepłej sieni. Wykonawca będzie organizował roboty tak, żeby umożliwić dojazd karetek do SOR i pacjentów do Stacji Dializ przez cały okres prowadzenia robót oraz będzie stosował takie zabezpieczenia, żeby nie uległy zalaniu pomieszczenia poniżej remontowanego wyjazdu. Opis stanu istniejącego Podjazd do Pierwszego Pawilonu Szpitalnego został oddany do użytku w 1953 roku. Składa się on z trzech części: podjazd karetek i innych pojazdów, miejsca stacjonowania karetek wraz z punktem przekazywania pacjenta z karetki do SOR (w 2005 roku obudowany konstrukcją z obudową zwany potocznie „ciepłą sienią”) oraz trasa wyjazdu karetek. Nawierzchnia części podjazdowej została już wymieniona. Istniejąca nawierzchnia jest z asfaltobetonu o grubości ok. 6 cm ułożonego na warstwie pospółki i płycie pilśniowej miękkiej. Spadki poprzeczne wykonane są z wylewki cementowej. Podjazd jest obramowany barierką ze stali o wysokości ok. 60 cm, z obróbkami blacharskimi. Ułożone jest to na żelbetowej konstrukcji stropu nad pomieszczeniami obejmującymi pustkę po nieczynnej kotłowni oraz magazynami kuchni szpitalnej. Przewidywana powierzchnia robót nawierzchniowych wynosi 325 m2, długość wymienianych barierek stalowych 60 mb. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności przez to rozwiązanie oferowanych, nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły itp., a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt rozwiązania, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane. Uwaga : zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w dniu 4 czerwca 2018 o godz. 10.00 terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. WYTYCZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT „wymiana nawierzchni w ciepłej sieni SOR i na odjeździe karetek wraz z remontem ciepłej sieni SOR” I. Zakres robot Zakres robót obejmuje całość prac związanych z wymianą nawierzchni asfaltowej na nawierzchnię z kostki betonowej w ciepłej sieni SOR i na zjeździe karetek wraz z remontem ciepłej sieni przy Pierwszym Pawilonie szpitalnym przebudową pomieszczeń po byłym magazynie opału zlikwidowanej kotłowni węglowej w Szpitalu z przeznaczeniem na szatnię podstawową dla personelu męskiego i damskiego. W szczególności należy wykonać: a) Roboty budowlane 1. Demontaż istniejących balustrad stalowych oraz obróbek blacharskich. 2. Wykonanie nowej balustrady zakotwionej w nowej belce żelbetowej. 3. Wykonanie nowych obróbek blacharskich podjazdu wraz z odprowadzeniem wody od ścian obiektu i odwodnieniem płyty podjazdu. 4. Wykonanie warstw wyrównujących na płycie podjazdu wraz z izolacją z papy termozgrzewalnej 2 x 4 mm. 5. Remont cokołu od strony frontowej: malowanie części o dobrym stanie technicznym, wymiana cokołu na części o złym stanie technicznym wraz z pomalowaniem całości. 6. Remont ścian podjazdu od strony południowej w rejonie wejścia do kuchni szpitalnej: usunięcie odspojonych tynków o złym stanie technicznym, wykonanie nowych tynków, malowanie całości. 7. Umycie wodą pod ciśnieniem z dodatkiem detergentów stropu z blachy stalowej w ciepłej sieni. 8. Malowanie ścian ciepłej sieni: elementy metalowe i tynkowane. b) Roboty drogowe 1. Rozbiórka wraz z utylizacją nawierzchni asfaltowej oraz podbudowy i izolacji z płyty pilśniowej. 2. Wykonanie warstw nawierzchni: warstwa podbudowy i nawierzchni z kostki bezfazowej szarej gr 8 cm. II. Sposób wykonania robót 1. Roboty remontowe należy wykonać przy czynnym obiekcie. Zakres szczegółowych wyłączeń dróg i chodników dla wykonywania robót przy ich przebudowie należy uzgadniać z Użytkownikiem. 2. Do robót przekuciowych i rozbiórkowych używać sprzętu profesjonalnego, powodującego jak najmniejszy hałas i drgania w sąsiednich oddziałach (przejścia przez ściany i stropy przy użyciu wiertnic diamentowych bezudarowych). 3. Wykonawca musi zapewnić przez cały okres prowadzenia robót: dojazd karetek do wejścia z ciepłej sieni do SOR przynajmniej z jednej strony, dojście pacjentów szpitala do SOR i Szpitala, dojazd pojazdów szpitala z pacjentami Stacji Dializ, zabezpieczanie powierzchni podjazdu przed zalewaniem wodą opadową podczas przebudowy nawierzchni. 1. Wykonawca nie może blokować, składować gruzu lub materiałów na trasie ustalonych dojść lub dojazdów do Szpitala. 2. Przed przystąpieniem do robót w każdym asortymencie Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zastosowane materiały do wbudowania. 3. Przebudowane odcinki można oddać do eksploatacji po odbiorach częściowych. 4. Roboty remontowe i modernizacyjne należy wykonać zachowując warunki bhp pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami. 5. Całość robót budowlano – montażowych objętych niniejszą specyfikacją należy wykonać zgodnie z Projektami Wykonawczymi, przepisami Prawa Budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi, Polskimi Normami oraz Technicznymi Warunkami Wykonania i odbioru Robót Budowlano – Montażowych cz. I. II. oraz III. III Uwagi i zalecenia 1. Wykonawca uwzględni w kosztorysie ofertowym koszt wykonania wszystkich robót objętych SIWZ. Kosztorys należy wydrukować w sposób uproszczony, podając nośniki wyceny (robocizna, koszty ogólne, zysk, VAT). 2. Dla potrzeb prowadzenia robót remontowych i adaptacyjnych Zamawiający wskaże punkty poboru wody, energii elektrycznej oraz miejsce wykonania zaplecza wykonawcy. 3. Uszkodzenia w jednostkach i oddziałach Szpitala powstałe w czasie robót z winy Wykonawcy zostaną usunięte przez Wykonawcę nieodpłatnie. 4. Wszystkie roboty Wykonawca winien prowadzić w sposób nie utrudniający funkcjonowania pozostałej części Szpitala. Nie można dokonywać blokowania przejazdów na podjeździe bez wcześniejszych uzgodnień z Użytkownikiem. 5. Wykonawca winien wykonać zabezpieczenie powierzchni Szpitala sąsiadującej z terenem robót oraz na terenie zewnętrznym Szpitala, zapewnić warunki bezpieczeństwa oraz usuwać wszelkie urządzenia, odpady i śmieci z dróg komunikacyjnych szpitala i z terenów sąsiadujących z miejscem prowadzenia robót. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy, obiekty i tereny sąsiadujące z terenem robót z chwilą przejęcia frontu robót oraz dbać o czystość w miejscu prowadzenia robót. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu realizacji zamówienia (ubezpieczenia, wypadki przy pracy, uszkodzenia mienia szpitala oraz obiektów sąsiednich). 8. Warunkiem podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru robót jest niezależnie od wykonania zadania uporządkowanie terenu robót remontowych oraz dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów całego zadania. 9. Wraz ze zgłoszeniem zakończenia realizacji robót Wykonawca dostarczy 1 egz dokumentacji powykonawczej. IV. Ustalenia organizacyjne 1. Prowadzenie robót związanych z okresowym blokowaniem przejazdu przez drogę związanych z przebudową może się odbyć po wcześniejszym uzgodnieniem z użytkownikiem – Szpitalnym Oddziałem Ratunkowym i Stacją Dializ i nie może trwać dłużej niż uzgodniony czas przerwy. 2. Dla zapewnienia sprawnego wykonania robót Wykonawca na dzień przekazania placu budowy sporządzi wstępny harmonogram obejmujący termin rozpoczęcia i czas trwania robót. Harmonogram ten po uzgodnieniu z Zamawiającym będzie podstawą oceny poprawności realizacji robót. 3. Zaplecze techniczno- socjalne zlokalizowane będzie w północno - zachodniej części działki Szpitala. Wodę i energię elektryczną Wykonawca podłączy we własnym zakresie z sąsiednich budynków szpitala. Dojazd do zaplecza sprzętem ciężkim od strony ul. Wyszyńskiego przez bramę towarową. Dojazd samochodów o ciężarze całkowitym do 3,5 Tony możliwy od strony ul. Mickiewicza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą . Informacje dodatkowe I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 2. Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 II. Na termin składania ofert: 1. Wstępne oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania Załącznik nr 5 przez wykonawcę, uczestników konsorcjum lub podmiot udostępniający zasoby na podstawie art. 22a ustawy Pzp.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o których mowa w XIII niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w XIII niniejszej SIWZ oraz zamieszcza informacje w „Formularzu ofertowym” - wg Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w XIII niniejszej SIWZ. III. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień oświadczeń lub dokumentów: 5a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - Załącznik nr 8 do SIWZ; c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - Załącznik nr 8 do SIWZ; d) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. IV. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 5 a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ppkt. 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, b) formularz cenowy wg Załącznika nr 2 do Specyfikacji . W przypadku nie dołączenia do oferty formularzy cenowych, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego wzoru – do SIWZ - Załącznik nr 4 d) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – wg załączonego wzoru – do SIWZ - Załącznik nr 5 e) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu osób na umowę o pracę – wg załączonego wzoru do SIWZ -Załącznik nr 9 f) Oświadczenie – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do dyspozycji – wg załączonego wzoru do SIWZ - Załącznik nr 10 ( jeśli dotyczy ) g) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 11 lit. b), h) Ewentualnie, gdy zachodzą okoliczności, o których mowa niżej Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia następujących dokumentów: i) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). 2) w przypadku Wykonawców, którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Oferta musi być napisana w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań uznaje się osoby wskazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych, osoby wykazane w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa powyżej. 3. W przypadku podpisania oferty oraz składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy: a) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), b) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie: - oryginału podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach, albo - kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji. 6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację), oraz zawierała spis treści. 8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach