Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni parkingu oraz drogi wewnętrznej na posesji Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Słupsku przy ul. Jaracza 9

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul.Słoneczna 15D
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8428126 , fax. 059 8428126
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul.Słoneczna 15D 15D
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8428126, fax. 059 8428126
    REGON: 00531078000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni parkingu oraz drogi wewnętrznej na posesji Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Słupsku przy ul. Jaracza 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac związanych z wymianą nawierzchni parkingu oraz drogi wewnętrznej określony został w przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ). Ich zakres i umiejscowienie uwidoczniony jest na mapie drogi komunikacyjnej (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz mapie parkingu (załącznik nr 11 do SIWZ). W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość robót branych pod uwagę przy ocenie doświadczenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach