Przetargi.pl
WYMIANA NAWIERZCHNI OBSŁUGUJĄCEJ DOJAZD DO STACJI KONTROLI POJAZDÓW WORD I REMONT SYSTEMU KANALIZACJI DESZCZOWEJ (ODWODNIENIA TERENU)

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Mierosławskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8482135, 8482130 , fax. 059 8482130
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Mierosławskiego 10 10
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8482135, 8482130, fax. 059 8482130
    REGON: 77094459000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA NAWIERZCHNI OBSŁUGUJĄCEJ DOJAZD DO STACJI KONTROLI POJAZDÓW WORD I REMONT SYSTEMU KANALIZACJI DESZCZOWEJ (ODWODNIENIA TERENU)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wymiana nawierzchni obsługującej dojazd do stacji kontroli pojazdów oraz do budynku administracyjnego WORD i remont systemu kanalizacji deszczowej (odwodnienie terenu).Zakres obejmujący zadanie: teren od linii zabudowy budynku administracyjnego (wraz z nawierzchniami przy ścianach bocznych tego budynku) do początku placu egzaminacyjnego do wysokości wiaty (wraz z wiatą). Zakres prac obejmuje: rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych oraz rozebranie podbudowy betonowej, rozebranie krawężników betonowych, wywiezienie gruzu; kanalizacja deszczowa - odwodnienie placu i studzienek teletechnicznych: - rozebranie nawierzchni z kostki polbruk, rozebranie podbudowy betonowej, wywiezienie gruzu, roboty ziemne pod przyłącza deszczowe, kanały z rur PCV, studnie rewizyjne, studzienki ściekowe, nawierzchnia z kostki polbruk - podbudowa betonowa, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką betonową, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, zamontowanie krawężników, regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych, regulacja pionowa włazów kanałowych; - wykonanie nawierzchni z częściowym wykorzystaniem materiałów z rozbiórki. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi: przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ), szkic (załącznik nr 1 do SIWZ), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiającywymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł. /słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych; przedłożą stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 6. Wykaz minimum 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z potwierdzeniem wartości wykonanych robót (faktura, protokół odbioru końcowego z wpisaną wartością, umowa, referencje z wpisaną wartością) - załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy, który posiada zdolność do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie (specjalność drogownictwo) w świetle przepisów Prawa budowlanego - ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Spełnienie tego wymagania będzie polegało na dostarczeniu następujących dokumentów: zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach budowlanych, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków - załącznik nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 8. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 100 000 złotych wraz z potwierdzeniem opłaty wymaganej składki. 9. Inne wymagane dokumenty: - szczegółowy kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach