Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni na ciągu komunikacyjnym przed budynkiem szkoły wraz z generalnym remontem studzienek kanalizacyjnych.

Szkoła Podstawowa Nr 1 im.Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Sikorskiego 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4240909 , fax. 091 3175852
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 im.Tadeusza Kościuszki
    ul. Sikorskiego 8 8
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4240909, fax. 091 3175852
    REGON: 00025847790981
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa - jednostka organizacyjna gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni na ciągu komunikacyjnym przed budynkiem szkoły wraz z generalnym remontem studzienek kanalizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty polegały będą na mechanicznym usunięciu nawierzchni istniejącej, rozebraniu starych krawężników,wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej - 336 metrów kwadratowych i ułożeniu krawężników betonowych oraz wykonaniu remontu studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Zamówienie o wartości poniżej kwot określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust. 8 na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w wysokości 2000 złotych (dwatysiącezłotych) do dnia 21.04.2009r. do godziny 13.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 PZP oraz następujące warunki: 1. wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat wykonał należycie co najmniej trzy prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy), 2. wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1. przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia 2. niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca 3.Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. 4.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia(zał. Nr 4). 5.Wykaz kierownictwa firmy i osób upoważnionych do podejmowania zobowiązań, jeżeli nie wynika to z innych złożonych dokumentów. 6.Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (przynajmniej trzech), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) (zał. nr 5),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1.police.pl oraz www.bip.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach