Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni elementów infrastruktury drogowej wzdłuż ulic miejskich w Tczewie

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 83-100 Tczew, ul. Czatkowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 316 466 , fax. 585 315 729
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Czatkowska
    83-100 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 585 316 466, fax. 585 315 729
    REGON: 19004761700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuktczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni elementów infrastruktury drogowej wzdłuż ulic miejskich w Tczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie elementów infrastruktury drogowej wzdłuż ulic miejskich w Tczewie w postaci konstrukcji nawierzchni ciągów pieszych, opasek zewnętrznych jezdni oraz zjazdów. W zakresie objętym przedmiotem zamówienia przewiduje się wymianę nawierzchni elementów infrastruktury drogowej wzdłuż ulic Franciszka Żwirki na odcinku około 330 metrów od skrzyżowania z ul. Zygmunta Starego do ul. Wigury (km 0+000,00 – 0+329,64). Roboty budowlane, będące przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne, muszą być wykonane w sposób zgodny ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym z Opisem przedmiotu zamówienia, Specyfikacją Techniczną w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosowanymi obecnie rozwiązaniami systemowymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn.zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.), innymi powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz polskimi normami. Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia obejmuje m.in. następujące prace: - opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzgodnienie go z zarządcą drogi oraz zarządzającym ruchem na drogach gminnych, - zapewnienie na czas wykonywania prac budowlanych bezpieczeństwa dla ruchu pieszego i kołowego, - roboty przygotowawcze, w tym wprowadzenie zatwierdzonej tymczasowej organizacji ruchu, - rozebranie nawierzchni chodników, - rozebranie nawierzchni zjazdów, - rozebranie wymienianych krawężników betonowych wraz z ławami betonowymi, - rozebranie wymienianych obrzeży betonowych, - przesegregowanie materiałów z rozbiórki na nadające i nienadające się do ponownego wbudowania, - wywóz materiałów nadających się do ponownego wbudowania na bazę Zakładu Usług Komunalnych w Tczewie ul. Czatkowska 2e lub na wskazane przez przedstawiciela MZD Tczew miejsce składowania, w odległości nie większej niż 5 km od placu budowy, - wywóz gruzu betonowego oraz materiałów betonowych nienadających się do ponownego wbudowania na licencjonowane wysypisko. Koszt w/w wywozu z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, - przygotowanie terenu pod wykonanie nowych nawierzchni poprzez wykorytowanie, wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego, ze zwróceniem szczególnej uwagi na zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego przed uszkodzeniem w trakcie realizacji w/w prac, - regulację wysokościową wraz z konserwacją istniejących włazów, kratek, pokryw i zaworów uzbrojenia podziemnego, - ustawienie krawężników betonowych na ławach betonowych z oporem, - ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 z oporem, - wykonanie podbudów pod nawierzchnię chodnika i opasek Is >0,98, a pod nawierzchnię zjazdów Is ≥1,0, - wykonanie nawierzchni chodników, - wykonanie nawierzchni opasek, - wykonanie nawierzchni zjazdów, - wywóz (wraz z utylizacją) zanieczyszczonej ziemi, odpadów budowlanych i śmieci na licencjonowane wysypisko (koszt w/w wywozu z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym), - uporządkowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym: Opis techniczny wymiany nawierzchni elementów infrastruktury drogowej wzdłuż ulic miejskich w Tczewie, Przekroje poprzeczne konstrukcji chodnika i zjazdu, Plan sytuacyjny, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych) zawarty został w załączniku do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233260-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt III.1) niniejszego ogłoszenia, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn.zm.). 10. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach