Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni elementów infrastruktury drogowej wzdłuż ulic miejskich w Tczewie

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 83100 Tczew, ul. Czatkowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 316 466 , fax. 585 315 729
  • Data zamieszczenia: 2017-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Czatkowska
    83100 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 585 316 466, fax. 585 315 729
    REGON: 19004761700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni elementów infrastruktury drogowej wzdłuż ulic miejskich w Tczewie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni elementów infrastruktury drogowej wzdłuż ulic miejskich w Tczewie w postaci ciągów pieszych, opasek zewnętrznych jezdni oraz zjazdów publicznych. W zakresie objętym przedmiotem zamówienia przewiduje się wymianę nawierzchni elementów infrastruktury drogowej wzdłuż ulic: • Bałdowskiej na odcinku około 650 metrów od skrzyżowania z ul. Starowiejską do skrzyżowania z ul. Zieloną (km 0+066,18 – 0+710,88), • Witkiewicza na odcinku około 80 metrów od skrzyżowania z ul. Kossaka do ul. Malczewskiego (km 0+002,39 – 0+083,15), • Władysława Jagiełły na odcinku około 134 metrów od zjazdu przy bloku nr 5 do sklepu HSI (ul. Jagiełły 15) (km 0+253,960 – 0+387,97). Roboty budowlane, będące przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne, muszą być wykonane w sposób zgodny ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym z Opisem przedmiotu zamówienia, Specyfikacją Techniczną w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosowanymi obecnie rozwiązaniami systemowymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.), innymi powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz polskimi normami. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej na placu budowy/placach budowy, jednak teren na którym/których mają być przeprowadzone inwestycje są ogólnie dostępne i Wykonawca we własnym zakresie może zapoznać się z terenem objętym przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia obejmuje m.in. następujące prace: - opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzgodnienie go z zarządcą drogi oraz zarządzającym ruchem na drogach gminnych, - zapewnienie na czas wykonywania prac budowlanych bezpieczeństwa dla ruchu pieszego, - roboty przygotowawcze, w tym wprowadzenie zatwierdzonej tymczasowej organizacji ruchu, - rozebranie nawierzchni chodników, - rozebranie nawierzchni zjazdów, - rozebranie wymienianych krawężników betonowych wraz z ławami betonowymi, - rozebranie wymienianych obrzeży betonowych, - przesegregowanie materiałów z rozbiórki na nadające i nienadające się do ponownego wbudowania, - wywóz materiałów nadających się do ponownego wbudowania na bazę Zakładu Usług Komunalnych w Tczewie ul. Czatkowska 2e lub na wskazane przez przedstawiciela MZD Tczew miejsce składowania, w odległości nie większej niż 5 km od placu budowy, - wywóz gruzu betonowego oraz materiałów betonowych nienadających się do ponownego wbudowania na licencjonowane wysypisko. Koszt w/w wywozu z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, - przygotowanie terenu pod wykonanie nowych nawierzchni poprzez wykorytowanie, wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża gruntowego, ze zwróceniem szczególnej uwagi na zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego przed uszkodzeniem w trakcie realizacji w/w prac, - regulację wysokościową wraz z konserwacją istniejących włazów, kratek, pokryw i zaworów uzbrojenia podziemnego, - ustawienie krawężników betonowych na ławach betonowych z oporem, - ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 z oporem, - wykonanie podbudów pod nawierzchnię chodnika i opasek Is >0,98, a pod nawierzchnię zjazdów Is ≥1,0, - wykonanie nawierzchni chodników, - wykonanie nawierzchni opasek, - wykonanie nawierzchni zjazdów, - wywóz (wraz z utylizacją) zanieczyszczonej ziemi, odpadów budowlanych i śmieci na licencjonowane wysypisko (koszt w/w wywozu z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym), - uporządkowanie terenu. UWAGA: do wyceny wykonania prac należy uwzględnić przebudowę wszelkiego rodzaju istniejących odprowadzeń wód opadowych z posesji przyległych do pasa drogowego (jak np. betonowe korytka ściekowe), wchodzących w zakres niniejszego opracowania. Należy zastosować prefabrykowane betonowe korytka ściekowe, półokrągłe, o szerokości do 25 cm. Szczegółowy zakres robót opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach