Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni drogi w Wilczewie

Urząd Gminy Mikołajki Pomorskich ogłasza przetarg

  • Adres: 82-433 Mikołajki Pomorskie, ul. Dzierzgońska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6404357 w. 20 , fax. 556 404 461
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Mikołajki Pomorskich
    ul. Dzierzgońska 2
    82-433 Mikołajki Pomorskie, woj. pomorskie
    tel. 055 6404357 w. 20, fax. 556 404 461
    REGON: 53451700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mikolajkipomorskie.pl,

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni drogi w Wilczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zakresu robót budowlanych, związanych z przebudową drogi gruntowej polegającej na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej i utwardzeniu istniejących zjazdów z drogi. Długość drogi o szerokości 5m około 201 m. Wyodrębniono za pomocą koloru pas dla pieszych o szerokości 1,5 m Nawierzchnię zamknięto krawężnikami. Do podbudowy wykorzystano istniejącą nawierzchnię z tłucznia wykonując dodatkową warstwę KŁMS gr. 15 cm. Na poszerzeniach wykonano warstwę z KŁMS gr. 20 cm. na podsypce z piasku, wymianę nawierzchni drogi w miejscowości Wilczewo, zgodnie ze standardami i przepisami obowiązującymi dla tego rodzaju robót. Inwestycja prowadzona jest na działce nr 36 w obrębie Wilczewo. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót wg składowych elementów określonych poniżej: 1) Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 2) Podbudowa 3) Elementy ulic 4) Nawierzchnie 5) Roboty wykończeniowe Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa 2) Przedmiar robót 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót W celu szczegółowego zapoznania się z terenem objętym inwestycją wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 6.000,00 słownie: sześć tysięcy złotych gr. 00/100 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Urząd Gminy w Mikołajkach Pomorskich , BS Sztum Nr 32 8309 0000 0000 0130 2000 0050 z adnotacją: „Wymiana nawierzchni drogi w miejscowości Wilczewo” 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryghinału,. reazem z ofertą w osobnej kopercie. Jeżeli wykonawca wykazując speł;nianie warunków udziału w postepowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował ty,mi zasobami w stopniu niezbednym dio należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czyu stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty doitryczące: a) zakresu dfostepnbych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposiobu wyjorzystania zasobów innego podmiotu ;rtzez swykonawcę , przy wykonywaniu zamówienia publuicznego, c) zakres i okresa udziału innego podmiotu przy wykonywaniua zamówienia publicznego d)( czy podmiot, na zadolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu dow arunków udziału w postepowaniu dotyczących wykrzrtałceniua, kwalifikacji zawodowych lub doświadczeniua, zrealizuje robopwt.budowlane, których wskazane zdolnością dotyczą. 3.Pełnomocnictwa dla osobt/osób podpiusujacych oferte

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach