Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni ciągów pieszych w m. Cewice wraz z małą architekturą w ramach projektu Utworzenie deptaka w m. Cewice w celu zagospodarowania przestrzeni publicznej w sposób dogodny do nawiązywania więzi społecznych wśród mieszkańców.

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2013-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni ciągów pieszych w m. Cewice wraz z małą architekturą w ramach projektu Utworzenie deptaka w m. Cewice w celu zagospodarowania przestrzeni publicznej w sposób dogodny do nawiązywania więzi społecznych wśród mieszkańców.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wymianę nawierzchni ciągów pieszych w m. Cewice wraz z małą architekturą w ramach projektu Utworzenie deptaka w m. Cewice w celu zagospodarowania przestrzeni publicznej w sposób dogodny do nawiązywania więzi społecznych wśród mieszkańców 2. Zakres robót obejmuje : a) Roboty rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni z masy bitumicznej, płyt drogowych, chodników z płytek i kostki, istniejących wjazdów, krawężników, obrzeży, demontaż poręczy ochronnych. Przestawienie żywopłotów, przy czym do Wykonawcy należy załadunek i wyładunek materiału z rozbiórki (oprócz poręczy ochronnych) i przewóz na miejsce na terenie m. Cewice, wskazane przez Zamawiającego. b) Roboty w zakresie ciągów pieszych: a) Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm oraz kostki typu starobruk o gr. 6 cm ( w stosunku 50:50%), na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 4 cm, podbudowa zgodnie z projektem, obrzeża betonowe i krawężniki drogowe. , b) Wjazdy na posesje z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 4 cm, podbudowa zgodnie z projektem, krawężniki betonowe najazdowe wtopione i wystające c) Kolorystyka kostki do uzgodnienia z Zamawiającym. d) Uzupełnienie nawierzchni jezdni masą mineralno-bitumiczną asfaltową e) Montaż przy drodze wojewódzkiej zdemontowanych poręczy ochronnych wraz z ich malowaniem c) Montaż elementów małej architektury a) Elementy wykonane w technologii betonu o fakturze ze żwiru płukanego; - ławki z oparciem i siedziskiem drewnianym o dł. 2 m - 16 szt. - ławki bez oparcia z siedziskiem drewnianym o dł. 2 m - 21 szt. - kosze na śmieci z wkładem cynkowym 40-60 l - 34 szt. - donice o śr. ? 80 cm- 4 szt. b) Lampy dekoracyjne solarne - 3 szt. c) Ławki ozdobne metalowo- drewniane o dł. 2 m - 2 szt. d) Kosze na śmieci metalowe ozdobne (do ławek) - 2 szt. e) Elementy małej architektury należy na trwale zamocować w gruncie 3. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, b) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami w toku budowy c) do uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesienie opłat z tym związanych na czas realizacji robót. d) sporządzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w zakresie drogi wojewódzkiej nr 212 oraz powiatowej Nr 1324 zatwierdzony przez odpowiednie organy . e) wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu w związku z wymogami programowymi w zakresie dofinansowania, po zakończeniu robót - kosztorysu powykonawczego. f) uporządkowania placu budowy 4. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest zawiadomić wszystkich właścicieli i użytkowników działek o terminie rozpoczęcia robót (a przede wszystkim Zarząd Dróg Wojewódzkich - Rejon w Lęborku i Zarząd Dróg Powiatowych w Lęborku) 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a) Dokumentacja projektowa b) Przedmiar robót c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach