Przetargi.pl
„Wymiana nawierzchni boiska wraz z budową infrastruktury technicznej, budowa chodnika, miejsc postojowych oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie przy Zespole Szkół Elektroniczno-Telekomunikacyjnych w Lesznie, ul. Kilińskiego 4 – Budżet Obywatelski 2020”

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2021-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 00066099500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana nawierzchni boiska wraz z budową infrastruktury technicznej, budowa chodnika, miejsc postojowych oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie przy Zespole Szkół Elektroniczno-Telekomunikacyjnych w Lesznie, ul. Kilińskiego 4 – Budżet Obywatelski 2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana nawierzchni boiska wraz z budową infrastruktury technicznej, budowa chodnika, miejsc postojowych oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie przy Zespole Szkół Elektroniczno-Telekomunikacyjnych w Lesznie, ul. Kilińskiego 4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 45000000-7- roboty budowlane, 45111300-1 – roboty rozbiórkowe, 45212200-8 – roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45231300-8 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45233200-1 - roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45316100-6 – instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Budowę boiska wielofunkcyjnego do gier zespołowych o nawierzchni z trawy syntetycznej – boisko do piłki ręcznej o wym. 40x20 m, boisko do piłki siatkowej o wym. 9x18 m, boisko do koszykówki o wym. 22,63x12,12 m. 2) Wykonanie odwodnienia projektowanej drogi dojazdowej wraz z przyległym parkingiem oraz przebudowę istniejącej sieci kanalizacyjnej. 3) Budowę chodnika, miejsc postojowych i przebudowę nawierzchni jezdni. Uwaga! Zamawiający wymaga, aby nawierzchnia boiska się z trawy syntetycznej spełniała następujące wymagania: 1). trawa z włókien polipropylenowych, wys. runa 22mm. wypełniona piaskiem kwarcowym, płukanym i suszonym (10kg/m2) o frakcji 0,2-0,8mm. 2). prefabrykowana mata amortyzująca wykonana z pianki poliuretanowej, 3). warstwa wyrównawcza: miał kamienny (0-4mm.) gr. warstwy: 50mm, 4). warstwa konstrukcyjna: kliniec łamany (0-31,5mm) gr. warstwy: 100mm, 5). warstwa konstrukcyjna: kliniec łamany (0-61,5mm) gr. warstwy: 150mm, 6). warstwa odsączająca: podsypka piaskowa, gr. warstwy: 100mm, 7). grunt rodzimy. Ponadto, nawierzchnia boiska musi posiadać: 1). aktualny Atest PZH lub inny dokument równoważny, 2). badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1 w celu potwierdzenia wymaganych parametrów. 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projektach budowlanych budowy boiska wielofunkcyjnego, branży sanitarnej, branży drogowej i organizacji ruchu, przedmiarach robót ora z w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Wymienione dokumenty są załącznikami SIWZ (Załącznik nr 8 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej www.bip.leszno.pl. 4. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w projektach budowlanych, specyfikacji technicznej i polskich normach z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów. 5. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 215 ze zm.). 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych oraz elementów wyposażenia równoważnych opisywanym w przedmiarach robót, STWiORB i projektach budowalnych. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w w/w dokumentach obowiązany jest wykazać wraz z ofertą, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz obowiązany jest uzyskać na ich zastosowanie akceptację Zamawiającego. W przypadku zaoferowania w ofercie rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie, w jakim zakresie oferuje rozwiązania równoważne oraz złożyć wraz z ofertą wszelkie środki dowodowe dla każdego zaoferowanego równoważnego materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, z których w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany materiał, urządzenie lub element wyposażenia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku zaoferowania w ofercie rozwiązań równoważnych niespełniających wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, oferta Wykonawcy nie będzie podlegała uzupełnieniu i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp tj. z powodu niezgodności treści oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8. W przypadku, gdy w projektach budowlanych, STWiORB lub w przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w dokumentacji projektowej, technicznej, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w specyfikacji materiałowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SIWZ dokumentach. 9. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 10. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ryczałtową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót; 2) ustanowienie Kierownika Budowy, Kierownika Robót branży sanitarnej, Kierownika Robót branży elektrycznej, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac wszystkich branż oraz współpraca z Inspektorami Nadzoru poszczególnych branż i Zamawiającym; 3) zabezpieczenie i prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający użytkowanie budynków oświatowych przez uczniów, interesantów i personel szkolny; 4) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy wraz z dowodem uiszczenia wymagalnych składek oraz OWU. Warunki dotyczące ubezpieczenia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; 5) wykonywanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badań laboratoryjnych wraz z inspekcją TV wykonanych kanalizacji włącznie, potwierdzających uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacją budowlaną i specyfikacjami technicznymi. Badania laboratoryjne muszą być wykonywane przez uprawnione laboratoria niezależne w stosunku do Wykonawcy; 6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania próby wodnej szczelności na wykonanych odcinkach kanalizacji, 7) utrudnienia i prace dodatkowe wynikające z wykonywania robót na terenie czynnej placówki oświatowej,8) wykonanie przyłączy wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy – Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatny pobór wody i energii elektrycznej z istniejących instalacji; 9) roboty prowadzone będą przy ograniczonym terenie robót: 10) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie robót jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych przez okres dłuższy niż 5 dni; 11) ewentualne koszty związane z opracowaniem i uzgodnieniem projektu organizacji ruchu na czas realizacji przedmiotu zamówienia; 12) jeżeli wystąpi taka konieczność: stały nadzór i obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją inwentaryzacyjną; 13) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia i odbioru końcowego; 14) szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP; 15) po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu robót oraz terenu przyległego, demontaż obiektów tymczasowych; 16) bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzonych robót; 17) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia; 18) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 13 ust. 1 pkt 2) SIWZ. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości i rękojmia nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych, w szczególności: budowy przyłączy, modernizacji sieci, usunięcia awarii, zmiany oznakowania, montażu urządzeń itp. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca uprawnia Zamawiającego do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamawiający każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę cenową lub w przypadku wyboru innej oferty uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W takiej sytuacji Zamawiający nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. 11. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego. 2) Usuwanie, w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru terminie, wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości. 3) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora Nadzoru nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 4) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót. 5) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia wyznaczonego na rozpoczęcie robót. 6) Przestrzegania zasad BHP oraz planu BIOZ. 7) Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 6 pkt 3) lit. b) SIWZ. 8) Przygotowanie oraz zgłoszenie, w razie potrzeby, zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego inspektora pracy, zgodnie z §3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401). 9) Usuwanie z terenu prowadzonych robót osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania. 10) Informowanie Inspektora Nadzoru o konieczności odebrania robót zanikających i ulegających zakryciu, zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacjach technicznych, 11) Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru. 12) Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 13) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (planuje się jeden przegląd rocznie). Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie. 14) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w Rozdziale 6 ust. 7 pkt 1) lit. a) SIWZ upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 13. Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy. Za ewentualne opóźnienia w przekazaniu terenu budowy wynikłe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wybranemu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia Wykonawcy zaliczki. 15. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru robót zostały opisane w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 16. Odbioru końcowego przedmiotu zamówienia dokona Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, Podwykonawcy, Kierowników Robót i Inspektorów Nadzoru, w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru, iż roboty zostały wykonane zgodnie z dokumentacją postępowania, umową oraz bez wad na tyle istotnych, że obiekt nadaje się do użytkowania. Do zgłoszenia zakończenia robót Wykonawca załącza dokumenty wymagane ustawami i wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi, w szczególności: a) skuteczne zgłoszenie zakończenia budowy do właściwego inspektora nadzoru budowlanego; b) Wypełniony dziennik budowy; c) Oświadczenie Kierownika Budowy o zakończeniu robót; d) Wyniki badań laboratoryjnych wbudowanych materiałów, badania zagęszczenia zasypki wykonane w obecności Inspektorów Nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji, potwierdzające uzyskanie pozytywnych wyników (jeżeli dotyczy). e) Deklaracje zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. 2016 poz. 1966 ze zm.). f) Geodezyjnie potwierdzony obmiar wykonanych robót wraz ze szkicami geodezyjnymi powykonawczymi (2 egzemplarze) z potwierdzonym przyjęciem przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lesznie do zasobu geodezyjnego i kartograficznego. g) Udzieloną pisemną gwarancję jakości na wykonane prace i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. h) Dokumentację powykonawczą obiektu budowlanego wraz ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy, potwierdzonymi przez Kierownika Budowy, projektanta i Inspektorów Nadzoru poszczególnych branż. i) Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą – 4 egzemplarze. j) Wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkowania, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami. k) Protokoły odbiorów przyłączeń do sieci podpisane przez właścicieli tych sieci (jeśli dotyczy). l) Pozostałe dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Dzień skutecznego zgłoszenia zakończenia robót traktowany będzie jako zakończenie realizacji przedmiotu umowy. Zgłoszenie zakończenia robót uznaje się za skuteczne, jeżeli spełnia ono wszystkie wymagania opisane powyżej i umożliwia Zamawiającemu dokonanie odbioru końcowego. 17. Brak wymaganych dokumentów lub też brak potwierdzenia przez Inspektora Nadzoru, że przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z dokumentacją postępowania, umową oraz bez wad na tyle istotnych, że obiekt nadaje się do użytkowania spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do odbioru końcowego. 18. Roboty rozliczane przez Zamawiającego będą podlegały odrębnym odbiorom częściowym i końcowym. 19. Zamawiający dopuszcza przed odbiorem końcowym możliwość dokonania dwóch odbiorów częściowych robót, przy czym wartość odbiorów częściowych nie może przekraczać 70% wartości umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zasady odbiorów częściowych i odbioru końcowego oraz sposób ich rozliczenia opisane zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zawansowanie robót musi być większe od wartości robót podlegających odbiorowi. Zaawansowanie robót będą potwierdzać Inspektorzy Nadzoru. 20. Podstawą wystawienia faktury końcowej dla przedmiotu zamówienia jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Inspektorów Nadzoru danej branży, Kierownika Budowy, Wykonawcy, Kierowników Robót, Podwykonawcy protokół końcowego odbioru przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami wymienionymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 21. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym (nr tel. 65 537 36 56). 22. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. 23. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 1320), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:  roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,  roboty ziemne,  roboty związane z wymianą nawierzchni boiska, roboty związane z utwardzeniem kostki,  roboty związane z instalacją ogrodzenia oraz z wykonaniem małej architektury,  roboty związane z wyposażeniem boiska,  roboty instalacyjne elektryczne,  roboty związane z przebudową kanalizacji ogólnospławnej,  roboty branży drogowej. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub Podwykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu czynności wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy. 24. Wykonawca w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie odnośnie liczby zatrudnionych osób wykonujących wskazane w ust. 23 powyżej czynności na rzecz Zamawiającego, których świadczenie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. Niniejsze oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy. 25. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 5 dni roboczych, kopii umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi ww. prace, - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 26. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 24 i ust. 25 powyżej, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie powiadomieniem przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. 27. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony www.bip.leszno.pl 28. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia uwzględniając postanowienia Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 roku nr 6 poz. 69), w szczególności Wykonawca zabezpieczy teren budowy (np.: poprzez wysokie ogrodzenie) w taki sposób, że dzieci nie będą miały możliwości dostępu do miejsca wykonywania prac oraz dróg dojazdu pojazdów na teren budowy oraz ciągów komunikacyjnych używanych przez pracowników Wykonawcy. 29. Zamawiający informuje, że w związku z przebudową nawierzchni drogi oraz parkingu, konieczna jest przebudowa istniejącego przyłącza kanalizacyjnego. W związku z tym Wykonawca winien poinformować MPWiK o terminie rozpoczęcia prac z dwumiesięcznym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach