Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni boiska do piłki ręcznej w Szkole Podstawowej nr 80 ul. Aspekt 48

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2017-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni boiska do piłki ręcznej w Szkole Podstawowej nr 80 ul. Aspekt 48
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wymiana nawierzchni boiska do piłki ręcznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 80 przy ul. Aspekt 48” - w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ, obejmuje opracowanie projektu wykonawczego oraz robót budowlanych, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego, tj: 2) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie otrzymanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmującej: a) wykonanie projektu wykonawczego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy - w 3 egzemplarzach; b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – - w 2 egzemplarzach; c) wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu Umowy. 3) Pełnienie nadzoru autorskiego. 4) Wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanego projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (przy założeniu prowadzenia robót w czynnej placówce oświatowej), związanych z wymianą nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z robotami towarzyszącymi, 1. Oferta Wykonawcy obejmuje wykonanie zakresu opisanego w programie funkcjonalno – użytkowym oraz umowie, a także poniesienie kosztów prowadzenia kierownictwa budowy i robót, nadzoru autorskiego, wykonania dokumentacji powykonawczej i innych niezbędnych prac do oddania obiektu do użytkowania. 2. Zakres robót nie wpływa na dostępność dla osób niepełnosprawnych. 3. Stosownie do art.29 ust.3a P.z.p. w okresie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się do skierowania przez siebie lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu czynności: 1) Przygotowanie podłoża pod nawierzchnię 2) Ułożenie trawy syntetycznej Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje Program funkcjonalno-użytkowy (stanowiący załącznik nr 7 do Ogłoszenia) oraz wzór umowy zamieszczony w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia (stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do Ogłoszenia). KLAUZULE SPOŁECZNE: Stosownie do art.29 ust.3a P.z.p. w okresie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się do skierowania przez siebie lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu czynności: 3) Przygotowanie podłoża pod nawierzchnię 4) Ułożenie trawy syntetycznej Przedmiot umowy będzie zrealizowany w terminie od zawarcia umowy do 15.07.2017 roku, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie wykonywania prac budowlanych nastąpi nie wcześniej niż w dniu 12.06.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach