Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicach Szczecina w podziale na części.

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71241 Szczecin, ul. Klonowica
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 800 444,48 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5
    71241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 800 444,48, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicach Szczecina w podziale na części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicach Szczecina w podziale na części”: Część nr 1: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicach: Kwiatów Polskich, Kluka, Polickiej, Kościelnej w Szczecinie: - Etap I: ulica Kwiatów Polskich w Szczecinie - Etap II: ulica Kluka w Szczecinie - Etap III: ulica Policka w Szczecinie - Etap IV: ulica Kościelna w Szczecinie. Część nr 2: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Bogumińskiej w Szczecinie. Część nr 3: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Pokoju w Szczecinie. Część nr 4: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicach: Kablowej, Witkiewicza i Derdowskiego, Niedziałkowskiego, Piotra Skargi w Szczecinie: - Etap I: ulica Kablowa w Szczecinie - Etap II: ulice Witkiewicza i Derdowskiego w Szczecinie - Etap III: ulica Niedziałkowskiego w Szczecinie - Etap IV: ulica Piotra Skargi w Szczecinie 2. Kody CPV: 45.00.00.00-7– Roboty budowlane 3. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicach Szczecina w podziale na części”: Część nr 1: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicach: Kwiatów Polskich, Kluka, Polickiej, Kościelnej w Szczecinie: - Etap I: ulica Kwiatów Polskich w Szczecinie - Etap II: ulica Kluka w Szczecinie - Etap III: ulica Policka w Szczecinie - Etap IV: ulica Kościelna w Szczecinie. Część nr 2: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Bogumińskiej w Szczecinie. Część nr 3: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Pokoju w Szczecinie. Część nr 4: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicach: Kablowej, Witkiewicza i Derdowskiego, Niedziałkowskiego, Piotra Skargi w Szczecinie: - Etap I: ulica Kablowa w Szczecinie - Etap II: ulice Witkiewicza i Derdowskiego w Szczecinie - Etap III: ulica Niedziałkowskiego w Szczecinie - Etap IV: ulica Piotra Skargi w Szczecinie zgodnie z załączoną dokumentacją projektową na: Część nr 1: 1) Etap I: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Kwiatów Polskich w Szczecinie na odcinku od ul. Chorzowskiej do ul. Moczarowej wykonaną przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie w kwietniu 2017 r. 2) Etap II: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Kluka w Szczecinie na odcinku od ul. Kwiatów Polskich do ul. Mokrej wykonaną przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie w kwietniu 2017 r. 3) Etap III: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Polickiej w Szczecinie na odcinku od skrzyżowania z ul. Szosa Polska do skrzyżowania z ulicą Władysława Nehringa wykonaną przez Zarząd Dróg w kwietniu 2017 r. 4) Etap IV: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Kościelnej w Szczecinie na odcinku od skrzyżowania z ul. Władysława Nehringa do skrzyżowania z ulicą Nad Odrą wykonaną przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie w kwietniu 2017 r. Część nr 2: 1) Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Bogumińskiej w Szczecinie na odcinku od przekroju dwujezdniowego przy stacji "SP Orlen" do skrzyżowania z ul. Pokoju wykonaną przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie w czerwcu 2017 r. Część nr 3: 1) Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Pokoju w Szczecinie na odcinku od skrzyżowania z ul. Bogumińską do skrzyżowania z ulicą Wendeńską wykonaną przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie w czerwcu 2017 r. Część nr 4: 1) Etap I: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Kablowej w Szczecinie na odcinku od skrzyżowania z ul. Lubczyńską do granicy działki kolejowej wykonaną przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie w kwietniu 2017 r. 2) Etap II: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Witkiewicza i Derdowskiego w Szczecinie wykonaną przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie w kwietniu 2017 r. oraz rysunkiem nr 4 rozmieszczenia osprzętu sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Derdowskiego – Witkiewicza- Ratajczaka w Szczecinie. 3) Etap III: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ulicy Niedziałkowskiego w Szczecinie wykonaną przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie w kwietniu 2017 r. oraz projektem zmiany stałej organizacji ruchu w ciągu ulicy Niedziałkowskiego w Szczecinie – II etap wykonaną przez Pracownię Projektową Maciej Sochanowski w listopadzie 2015 r. 4) Etap IV: Remont ulicy Piotra Skargi w Szczecinie (wymiana nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów i pobocza) na odcinku od skrzyżowania z al. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Wawrzyniaka wykonaną przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie w czerwcu 2017 r. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w umowie (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w przypadku składania oferty na wybraną część, należy wnieść w wysokości: 1) dla części nr 1: 45 000 PLN (słownie złotych: czterdzieści pięć tysięcy i 00/100), 2) dla części nr 2: 30 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy i 00/100). 3) dla części nr 3: 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy i 00/100 4) dla części nr 4: 50 000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy i 00/100). Przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie lub więcej części zamówienia, powinien zsumować kwoty właściwe dla poszczególnych części. Zaleca się wyraźne oznaczenie części, na które Wykonawca wnosi wadium. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1. W pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM (parter) od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Tabela Elementów Rozliczeniowych (TER) na poszczególne części zamówienia, na którą(e) Wykonawca składa ofertę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. TER należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2) siwz, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (propozycja formularza jako załącznik do siwz). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 7) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (propozycja formularza jako załącznik do siwz). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach