Przetargi.pl
WYMIANA MASY ZALEWOWEJ W SZCZELINACH DYLATACYJNYCH NAWIERZNI SAMOLOTOWYCH

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA MASY ZALEWOWEJ W SZCZELINACH DYLATACYJNYCH NAWIERZNI SAMOLOTOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wymianie masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych nawierzchni samolotowych w przedziale od minimum 5891,00 mb do maksimum 8174,00 mb. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Oferowana robota budowlana musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8 do SIWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wykonanie robót zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r. poz.1186) i przepisami branżowymi oraz udziela gwarancji na wykonane roboty, której rozpocznie się od dnia bezusterkowego odbioru robót. 6. W przypadkach nieujętych gwarancją mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 7. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać Orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych i/lub Aprobatę Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dopuszczające do stosowania na nawierzchniach lotniskowych. 8. Wykonawca określi w swojej ofercie nazwę materiałów, które planuje zastosować do wykonania przedmiotu zamówienia na zasadzie dołączenia do oferty i przekazaniu Zamawiającemu Karty Charakterystyki tych produktów wraz z orzeczeniem ITWL i/lub Aprobatę IBDiM. 9. Utylizacja materiałów (odpadów) zebranych podczas wymiany masy zalewowej należy do Wykonawcy i nie może być wykonana na terenie lotniska. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania Zamawiającemu prawidłowego działania w zakresie unieszkodliwiania odpadów, przedstawiając kartę odpadu, zgodnie z obowiązującymi wzorami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45235210-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 700,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr referencyjny 21/PN/2020. Nr NIP_______ (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 20.03.2020 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone na konto bankowe Zamawiającego, w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium. Jeżeli Wykonawca nie poda tych danych, wadium zostanie zwrócone na nr konta, z którego dokonano wpłaty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną