UZDROWISKO GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 43-230 Goczałkowice-Zdrój, Uzdrowiskowa 54
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: UZDROWISKO GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Uzdrowiskowa 54
43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
REGON: 000291888 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana latarni parkowych w otoczeniu szpitala Uzdrowiskowego dla dzieci „Stokrotka" należącego do Uzdrowiska Goczałkowice – Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach – Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana latarni parkowych w otoczeniu szpitala Uzdrowiskowego dladzieci „Stokrotka" należącego do Uzdrowiska Goczałkowice – Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach – Zdroju. W zakres zamówienia wchodzi: • Demontaż i utylizacja starych latarni – 25szt;• Montaż nowych latarni – 25szt;• Oprawa oświetleniowa 862 45W LED;• Latarnia LSMR3,5/60/F135 RAL9005;• Fundament• Wymiana okablowania• Wykonanie badań i pomiarów elektrycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 1.700,00 zł, w formie i na zasadach okreśłonych w rozdziale XXIII SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:1.sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Na potwierdzenie Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000 zł;2. zdolności technicznej lub zawodowej.Na potwierdzenie Zamawiający wymaga złożenia:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji systemu oświetlenia ulicznego/parkowego obejmującego budowę oświetlenia w ilości minimum 20 punktów oświetleniowych z oprawami LED lub obejmującego wymianę opraw do źródeł wyładowczych na oprawy LED w ilości minimum 20 punktów oświetleniowych (punkt oświetleniowy oznacza jedną oprawę oświetlenia ulicznego).b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie dysponowaniem na czas realizacji zamówienia co najmniej:- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego po uzyskaniu w/w uprawnień;- dwoma osobami (elektrykami) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii E albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych, wydane w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 ze zm.);- jedną osobą (elektrykiem) posiadającym uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii D albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych, wydane w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BO – L16/05/X – Szkolna toaleta na miarę XXI wieku w Szkole Podstawowej nr 53 im. Stefana Żeromskiego w Katowicach
Dodano: 2024-05-09 - ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA – UL. PAWIA.
Dodano: 2024-05-09 - Zadanie A. Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych, Żłobka Miejskiego i Przedszkola Nr 39 - Etap I w ramach zadania: Zagospodarowanie terenu w rejonie (...) - zamówienie podobne
Dodano: 2024-05-09 - „Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca”
Dodano: 2024-05-08 - „Przebudowa schodów zewnętrznych w części północno-zachodniej budynku Zabrzańskiego Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego w Zabrzu przy ul. Piłsudskiego 58".
Dodano: 2024-05-07 - Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
Dodano: 2024-05-07 - Budowa altany grillowej na terenie LKS w MOKREM – w formule zaprojektuj i wybuduj (Budżet Obywatelski)
Dodano: 2024-05-07 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Arkadowej 4/6 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa budynku wielofunkcyjnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części – etap I - położonego w Chełmie Śląskim przy ul. Techników na działkach nr 1149/32, 1059/32
Dodano: 2024-05-06 - BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
Dodano: 2024-05-06