Przetargi.pl
Wymiana kotłowni gazowej CO i CWU w budynku Domu Pomocy Społecznej Zacisze w Katowicach przy ul. Traktorzystów 42

Dom Pomocy Społecznej ZACISZE ogłasza przetarg

  • Adres: 40-695 Katowice, ul. Traktorzystów 42
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2025432 , fax. 0-32 2524860
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej ZACISZE
    ul. Traktorzystów 42 42
    40-695 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 2025432, fax. 0-32 2524860
    REGON: 00068664100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kotłowni gazowej CO i CWU w budynku Domu Pomocy Społecznej Zacisze w Katowicach przy ul. Traktorzystów 42
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie kotłowni gazowej w budynku Domu Pomocy Społecznej Zacisze w Katowicach przy ul . Traktorzystów 42, dla potrzeb centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody. Realizacja w zakresie robót: technolo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8.625,00 zł Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie wymienionej poniżej formie: - w pieniądzu- przelewem na rachunek bankowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy, przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 porównywalne roboty budowlane, przy czym jedno zadanie o wartości minimum 70% wartości zamówienia. Przez porównywalne roboty budowlane rozumie się roboty budowlane odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonaniu kotłowni gazowej w budynkach mieszkalnych, bądź zamieszkania zbiorowego, bądź w budynkach użyteczności publicznej. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zam. publiczne. z art. 22 PZP opisanych w podpunktach 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. Prawa zamówień publicznych. 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. 2.6 Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 Jest niezgodna z ustawą. 3.2 Jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.4 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3.5 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia wręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP. 3.8 Jest nie ważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. b) Kosztorys ofertowy. c) Wykazy-załączniki z SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z zapłaceniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych. 2.5 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowania z art. 22 ustawy Prawa zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykonanie kotłowni gazowej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Do wykazu należy dołączyć stosowne dokumenty np. referencje, protokoły odbioru końcowego od instytucji na rzecz, których wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością. 3.2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3.3 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresów wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.4 Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy dołączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych w zakresie branży elektrycznej, konstrukcyjnej sanitarnej i gazowej zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów (z datą ważności w momencie składania ofert), itp. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 3.4 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował w wykonaniu zamówienia. 3.5 Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej zgodnie z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania robót. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa punkcie 2.1, 2.3 składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.u. nr 87 poz. 605 z późn. zm.) 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 5.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale VI pkt. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólne. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 6.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 6.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w języku polskim poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w wykonywaniu robót o podobnym charakterze
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach