Zespół Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy ogłasza przetarg
- Adres: 62-130 Gołańcz, Walki Młodych
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 683 156, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy
Walki Młodych 35
62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie
tel. 672 683 156, , fax. -
REGON: 10016700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspgolancz.szkolnastrona.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Powiat Wągrowiecki/Zespół Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana kotłów gazowych w budynku kotłowni Zespołu Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych w kotłowni gazowej poprzez wymianę 2 istniejących kotłów gazowych (Torus 350 kW T-KS) na kondensacyjne kotły 2 x 200-250 kW wraz z dostosowaniem wewnętrznych instalacji do nowoprojektowanych kotłów w kotłowni budynku Zespołu Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy. Zakres planowanych prac remontowych: - wymiana 2 szt. istniejących kotłów gazowych Torus 350 kW T-KS na 2 kondensacyjne kotły po 200-250 kW każdy oraz instalacja podgrzewacza, - wykonanie niezbędnej przeróbki wewnętrznych instalacji w kotłowni, - wymiana niezbędnej armatury c.o. oraz c.w.u., tj. zawory, pompy z demontażem podgrzewacza, - wymiana przewodów spalinowych, - wywóz na koszt Wykonawcy złomu i jego sprzedaż na dochód inwestora, - usuwanie odpadów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej (załącznik nr 8 do siwz). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do siwz. 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oprócz oświadczenie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do siwz. 4. W celu braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369) – załącznik nr 6 do siwz (oświadczenie należy przekazać w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców. 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę,o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana wewnętrznej instalacji gazowej
Dodano: 2023-09-26 - Wymiana źródeł ogrzewania w budynkach mieszkalnych nadleśnictwa
Dodano: 2023-09-21 - Wymiana źródeł ogrzewania w budynkach mieszkalnych nadleśnictwa (2)
Dodano: 2023-08-25 - Wymiana źródeł ogrzewania w budynkach mieszkalnych nadleśnictwa
Dodano: 2023-07-20 - Modernizacja kotłowni w budynku Przedszkola nr 93 przy ul. Skibowej 13 w Poznaniu
Dodano: 2023-07-10 - Wymiana kotła i modernizacja kotłowni Szkoły Podstawowej nr 15 i Publicznego Przedszkola nr 21 w Kaliszu
Dodano: 2021-01-20 - Wymiana kotła i modernizacja kotłowni Szkoły Podstawowej nr 15 i Publicznego Przedszkola nr 21 w Kaliszu
Dodano: 2020-11-05 - Przebudowa dróg wewnętrznych należących do gminy Rzgów
Dodano: 2019-09-16 - Modernizacja kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej Nr 1 w Trzemesznie
Dodano: 2019-06-07 - Modernizacja kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej Nr 1 w Trzemesznie
Dodano: 2019-03-12