Przetargi.pl
Wymiana kotłów gazowych w budynku kotłowni Zespołu Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy

Zespół Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-130 Gołańcz, Walki Młodych
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 683 156, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy
    Walki Młodych 35
    62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie
    tel. 672 683 156, , fax. -
    REGON: 10016700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspgolancz.szkolnastrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Powiat Wągrowiecki/Zespół Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kotłów gazowych w budynku kotłowni Zespołu Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych w kotłowni gazowej poprzez wymianę 2 istniejących kotłów gazowych (Torus 350 kW T-KS) na kondensacyjne kotły 2 x 200-250 kW wraz z dostosowaniem wewnętrznych instalacji do nowoprojektowanych kotłów w kotłowni budynku Zespołu Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy. Zakres planowanych prac remontowych: - wymiana 2 szt. istniejących kotłów gazowych Torus 350 kW T-KS na 2 kondensacyjne kotły po 200-250 kW każdy oraz instalacja podgrzewacza, - wykonanie niezbędnej przeróbki wewnętrznych instalacji w kotłowni, - wymiana niezbędnej armatury c.o. oraz c.w.u., tj. zawory, pompy z demontażem podgrzewacza, - wymiana przewodów spalinowych, - wywóz na koszt Wykonawcy złomu i jego sprzedaż na dochód inwestora, - usuwanie odpadów na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej (załącznik nr 8 do siwz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do siwz. 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oprócz oświadczenie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do siwz. 4. W celu braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369) – załącznik nr 6 do siwz (oświadczenie należy przekazać w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców. 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę,o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach