Przetargi.pl
Wymiana kotłów gazowych centralnego ogrzewania w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Witosa 78B

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-324 Kielce, Sandomierska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 42 613, , fax. 41 36 42 615
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
    Sandomierska 105
    25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 42 613, , fax. 41 36 42 615
    REGON: 10212400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kotłów gazowych centralnego ogrzewania w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Witosa 78B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch kotłów gazowych wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby instalacji centralnego ogrzewania budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Witosa 78B, w zakresie doboru i montażu dwóch kotłów przystosowanych do pracy w układzie kaskadowym wraz z niezbędnym osprzętem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie koniecznych demontaży i rozbiórek elementów instalacyjnych w kotłowni wraz z ich wywozem poza teren Izby i utylizacją, w szczególności demontaż i utylizacja starych kotłów c.o., istniejącego wkładu kominowego, czopuchów spalinowych, 2) wykonanie wymuszonych wymianą kotłów koniecznych napraw, przeróbek, uzupełnień oraz koniecznej wymiany elementów instalacyjnych w kotłowni, malowanie ścian na kolor biały farbą przeznaczoną do malowania pomieszczeń kotłowni. 3) dobór, dostawę i montaż dwóch nowych, nowoczesnych, pozwalających na długotrwałą eksploatację gazowych kotłów kondensacyjnych: a) o mocy 75 kW każdy, b) z automatyką sterowania pracy kotła, w tym automatyką pogodową, c) z elektroniczną regulacją procesu spalania, d) pracujących w układzie kaskadowym wraz z niezbędną infrastrukturą, 4) dobór, dostawę i montaż niezbędnych urządzeń technologicznych, armatury i rurociągów, w tym m.in.: pomp obiegowych, zaworów, zaworów bezpieczeństwa, filtrów, neutralizatorów kondensatu, układu zmiękczania / uzdatniania / demineralizowania wody, naczynie przeponowe itp. 5) dobór, dostawę i montaż nowego wkładu kominowego dobranego do rodzaju i układu pracy kotła, w tym czopuchów kominowych, odprowadzenia skroplin i innych elementów w ilości niezbędnej do prawidłowej pracy komina, 6) dobór, dostawę i montaż niezbędnych urządzeń doprowadzających powietrze do kotłowni, 7) dobór, dostawę i montaż wymaganych przepisami zabezpieczeń kotłów. 8) dostosowanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej dla potrzeb nowych kotłów i obowiązujących przepisów, w tym wymiana instalacji elektrycznej w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania kotłowni, w szczególności: niezbędne okablowanie, nowa tablica rozdzielcza, instalacja oświetlenia, instalacje ochronne, 9) wymianę umywalki, 10) dostosowanie nowych jednostek grzewczych do istniejących instalacji/urządzeń np.: rozdzielacza, instalacji centralnego ogrzewania, systemu detekcji gazów. 11) wykonanie wymaganych, potwierdzonych stosownymi protokołami pomiarów, prób i badań technicznych, w tym: prób szczelności, badań kominiarskich, pomiarów instalacji elektrycznych, 12) przygotowanie i złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego urządzeń stanowiących elementy instalacji. Koszty związane z odbiorem urządzeń przez UDT ponosi Zamawiający, 13) montaż odpowiedniego i trwałego oznakowania kotłowni np.: schematy, oznakowanie, itp., 14) uzyskanie przez Wykonawcę na własny koszt wszelkich wymaganych przepisami map, warunków i decyzji administracyjnych, warunków technicznych, uzgodnień, opinii, prób, badań i sprawdzeń potrzebnych m.in. do: a) doboru i wymiany dwóch kotłów gazowych wraz z niezbędną technologią kotłowni, b) uzyskania wymaganych protokołów, przeglądów, badań, 15) w przypadku, gdy wymagają tego przepisy obowiązującego prawa, opracowanie: dokumentacji projektowej, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w celu uzyskania pozwolenia na budowę lub dokumentu umożliwiającego realizację wymiany kotłów, 16) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu wniosku o wydanie decyzji administracyjnej pozwolenie na użytkowanie (jeżeli wymagane), 17) zapewnienie nadzoru autorskiego nad realizowanym zamówieniem, 18) przygotowanie, organizację, zabezpieczenie oraz uprzątnięcie po zakończeniu realizacji zamówienia zaplecza, 19) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, 20) konserwacja i serwisowanie przez cały okres gwarancji i rękojmi zamontowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do dotrzymania warunków gwarancji producenta urządzeń wraz z wymianą potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, 21) wykonanie audytu energetycznego ex post zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami, w tym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. z 2009 r. Nr 43, poz. 346; zm.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1606) oraz metodyką sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1. Audyt będzie stanowił potwierdzenie, że w związku z wymianą kotłów nie pogorszyły się wskaźniki rezultatu osiągnięte po przeprowadzonej termomodernizacji w 2017 r., 22) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 roku w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 376 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 213). 3. Zamawiający wymaga wykonania wymiany starych kotłów gazowych wraz z osprzętem na nowe, które zapewnią: a) prawidłowe funkcjonowanie kotłowni, b) trwałość i niepogorszenie osiągniętych wskaźników rezultatu zrealizowanej termomodernizacji budynku dofinansowanej w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. c) eksploatację przyjazną dla środowiska, d) efektywne wykorzystanie istniejącej, zmodernizowanej instalacji centralnego ogrzewania, e) zapewnienie optymalnych kosztów realizacji przedmiotu zamówienia i jego eksploatacji, f) użytkowanie zgodne z normami i wytycznymi obowiązującymi przepisami prawnymi i technicznymi. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w ramach wynagrodzenia, otrzymanego w wyniku zawarcia umowy wszystkich prac, również tych niewymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia, ale niezbędnych na podstawie obowiązujących norm, przepisów oraz zgodnie z aktualną wiedzą techniczną do całkowitej realizacji przedmiotu zamówienia, tak, by był on zdatny do celu, któremu ma służyć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, to musi wykazać, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy) złożone w oryginale lub, jako odpis. pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach