Przetargi.pl
Wymiana kotłów c.o. w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Matejki w Wieliczce

Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 783 277 , fax. 122 880 835
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 18
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 122 783 277, fax. 122 880 835
    REGON: 70752100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liceum-matejki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kotłów c.o. w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Matejki w Wieliczce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana kotłów c.o. w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Wieliczce, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 18 w Wieliczce. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a) demontaż istniejących kotłów wraz z armaturą i orurowaniem b) dostawę i montaż dwóch kotłów wodnych, niskotemperaturowych kondensacyjnych z zamkniętą komorą spalania na gaz ziemny c) odbudowę układu technologicznego dostosowanego do nowych kotów gazowych rozbudowanego o sprzęgło hydrauliczne wraz z niezbędną armaturą kotłową, d) dostawę i montaż sterowania pogodowego, e) przebudowanie ścieżki paliwowej dostosowując ją do nowych warunków technicznych, f) wykonanie prób szczelności instalacji CO na zimno i gorąco, g) rozruch kotłowni i regulacja kotłowni, h) przeszkolenie personelu Zamawiającego z zakresu niezbędnej obsługi kotłowni, i) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej, j) odbiór UDT. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) przedmiarze robót– załącznik ,,nr 7’’ do SIWZ, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik ,,nr 8’’ do SIWZ c) projekcie budowlanym, opracowanym przez Studio COMPLEX lipiec 2018r. -załącznik ,,nr 9’’ do SIWZ, 4. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu umowy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za prace niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią prac. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Zamawiającym. 5. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 6. Wszelkie roboty budowlane towarzyszące dostawie należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 7. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową oraz zezwalające na ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej. 8. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 9. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, użytkowych, estetycznych, wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego rozwiązań przykładowych, na Wykonawcy ciąży obowiązek wskazania producenta i symbolu kotłów oraz przedłożenia do odbioru wykonanych prac: - Instrukcji technicznej obsługi kotłów i urządzeń, - Projektu wykonawczego z doborem materiałów, urządzeń i kominów. 11. Wykonawca jest zobowiązany do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, polskim prawem, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) zabezpieczenia właściwych warunków bhp i p.poż. podczas wykonywania prac, c) utrzymania ładu i porządku, d) zapewnienia organizacji i realizacji dostaw materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania umowy, w tym do takiej organizacji i realizacji dostaw materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania umowy aby zapewniały sprawny i zgodny z umową przebieg inwestycji, e) utrzymania czystości na terenach przyległych do miejsca realizacji przedmiotu umowy (w tym dojazdy), f) na żądanie Zamawiającego do przerwania prac, a jeżeli zajdzie taka potrzeba do zabezpieczenia wykonywanych prac przed zniszczeniem, g) uporządkowania po zakończeniu miejsca, gdzie realizowany był przedmiot umowy, h) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, i) gromadzenia i usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach, j) naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, k) przeprowadzenia odbioru UDT na podstawie upoważnienia udzielonego przez Zamawiającego. Koszty pokrywa we własnym zakresie Zamawiający. l) dostarczenia przy odbiorze dokumentacji techniczno-ruchowej, m) udzielenia gwarancji na minimum 3 lata na całość urządzenia kotłowego wraz z instalacją, n) przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń grzewczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Formularz Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ 2/.Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy przedłożone w oryginale- zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ - jeżeli dotyczy, 3/.Pełnomocnictwo, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie- jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach