Przetargi.pl
Wymiana końcowych klap zwrotnych na rurociągach tłocznych w pompowniach wokół Jeziora Zegrzyńskiego

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03194 Warszawa, ul. Zarzecze
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 587 03 60; 587 03 62-64 , fax. (22) 587 02 02
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
    ul. Zarzecze 13B
    03194 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 587 03 60; 587 03 62-64, fax. (22) 587 02 02
    REGON: 01618399100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana końcowych klap zwrotnych na rurociągach tłocznych w pompowniach wokół Jeziora Zegrzyńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Wymiana końcowych klap zwrotnych na rurociągach tłocznych w pompowniach wokół Jeziora Zegrzyńskiego”. Zamówienie dotyczy wymiany końcowych siedmiu klap zwrotnych na rurociągach tłocznych, w tym dwóch klap na rurociągach o średnicy 800 mm i pięciu klap na rurociągach o średnicy 500 mm. Zamówienie obejmuje następujące prace do wykonania: 1. Wykonanie drewnianych szandorów remontowych dla budowli wylotowej. Po zakończeniu robót Wykonawca przekaże szandory do dyspozycji Zamawiającego. 2. Przygotowanie budowli wylotowej do odwodnienia - montaż szandorów remontowych. W przypadku konieczności wykonania prac pod wodą, koszty pracy nurka i sprzętu potrzebnego do prac pod wodą poniesie Wykonawca. 3. Odwodnienie komory budowli wylotowej. 4. Demontaż starej klapy. 5. Wykonanie nowej klapy wraz z odcinkiem rurociągu do kołnierza 6. Montaż nowej klapy wraz z odcinkiem rurociągu do kołnierza. 7. Sprawdzenie szczelności połączeń 8. Demontaż szandorów remontowych. 9. Uruchomienie pompy i weryfikacja wykonanych prac. W trakcie prac należy wymienić na nowe: 1. Uszczelnienia gumowe kołnierza i klapy. 2. Połączenia śrubowe - śruby M 24, nakrętki, podkładki. Szczegółowy zakres prac i lokalizacja pompowni zawarte są w punkcie 1 siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44162300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty zawierający m.in.: cenę za wykonanie zamówienia, termin realizacji zamówienia, okres dodatkowej gwarancji, oświadczenie o zapoznaniu się z lokalizacją pompowni, zakresem przewidywanych prac, warunkami przetargu i warunkami przyszłej umowy oraz o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; 2. Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach tych podmiotów; 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych; 4. Pełnomocnictwo, określające sposób współdziałania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy); 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną