Przetargi.pl
Wymiana komina przemysłowego

Zakład Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, I Armii WP 25
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 059 8621649 , fax. 059 8627084
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku
    I Armii WP 25 25
    84-300 Lębork
    tel. 059 8621649, fax. 059 8627084
    REGON: 77093761500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpd.gdansk.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana komina przemysłowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana istniejącego komina stalowego. Istniejący komin o wysokości ca 17,0m i średniej gr. ścianek 7mm ze względu na zły stan techniczny zostanie wyłączony z eksploatacji i zdemontowany. Rozbiórce ulegnie także istniejący fundament ceglany o wymiarach 320x320x200cm. Projektowany obiekt jest jednopowłokowym kominem wolnostojącym. Strefa obciążenia wiatrem II; teren A - niezabudowany. Spaliny pochodzą z technologicznej kotłowni opalanej odpadami drewnianymi i charakteryzują się niską agresywnością. Konstrukcja komina stalowa ze stali ST3SX o przekroju kołowym i średnicy zewnętrznej 800mm. Komin złożony z trzech części o wysokościach 3x8,20mm. Całkowita wysokość komina (łącznie z blachą podstawy oraz blachami połączeń kołnierzowych) wynosi 24,705m. Całkowity ciężar komina wynosi 6360kg. Projektowany czas użytkowania komina - 15 lat lub osiągnięcie przez ścianki komina grubości 5mm. Nie przewiduje się etapowania prac podczas budowy obiektu. Całość założenia powstanie w jednym procesie inwestycyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień -tj. złożą stosowne oświadczenie na załączonym formularzu, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia - tj. wykonanie kominów lub innych podobnych konstrukcji stalowych o wysokości co najmniej 20 m każdy i wartości co najmniej 70 % oferowanej ceny każdy, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane konstrukcyjne i należącym do okręgowej izby inżynierów budownictwa, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - tj. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł, e) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - tj. złożą stosowne oświadczenie na załączonym formularzu, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) - tj. złożą stosowne oświadczenie na załączonym formularzu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty (wg załączonego druku - załącznik nr 3) b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ust1 oraz nie podlega wykluczeniu art.24 ustawy; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; f) aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia (wraz z załącznikami, jeśli stanowi integralną część) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. g) wykaz wykonanych robót budowlanych (zgodnie z punktem VIII ust. 1 b) potwierdzony referencjami, opiniami, listami polecającymi. h) decyzja właściwego organu o nadaniu osobie przewidzianej do pełnienia obowiązków kierownika budowy uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie konstrukcyjnym oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do okręgowej izby inżynierów budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpd.gdansk.lasy.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną