Przetargi.pl
Wymiana kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Nacyną – zaprojektuj i wykonaj

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-210 Rybnik, ul. Pod Lasem
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4248838 , fax. 32 4249326
  • Data zamieszczenia: 2020-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Pod Lasem 64
    44-210 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4248838, fax. 32 4249326
    REGON: 27150551400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zielen.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Nacyną – zaprojektuj i wykonaj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Nacyną w systemie zaprojektuj i wykonaj. Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu mostowego o długości całkowitej 15,8m i szerokości użytkowej 3,00m zlokalizowanego w miejscowości Rybnik województwo śląskie, powiat Rybnicki Obiekt ten usytuowany jest nad rzeką Nacyna na działkach nr 106/1, 2308/250, 2298/260 w ciągu chodnika dla pieszych. W chwili obecnej obiekt ma konstrukcję drewnianą posadowioną na przyczółkach oraz podporach pośrednich żelbetowych. Układ statyczny trzy-przęsłowy z ciągłością konstrukcji nad podporami pośrednimi. W ramach remontu należy dokonać wymiany przęsła kładki drewnianej na przęsło wykonane z kompozytu FRP przy zachowaniu istniejącego układu statycznego. W tym celu należy skorygować wysokość podpór pośrednich celem dopasowania do nowej konstrukcji przęsła. 1. Zakres inwestycji: Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz wykonać niezbędnie prace budowlane dla remontu obiektu będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego zastosowanych rozwiązań technicznych. Obiekt mostowy należy wykonać jako obiekt kompozytowy, trójprzęsłowy o długości 15,8 m, szerokości użytkowej 3,00 m. Obiekt powinien spełniać wymagania „Rozporządzenia MTiGM z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie"(Dz. U. z 2000r. nr 63, poz. 735). 2. Zakres robót związanych z budową obiektu obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) prace projektowe, 3) rozbiórkę istniejącej kładki konstrukcji drewnianej, 4) przystosowanie istniejących podpór, do oparcia nowej konstrukcji kompozytowej wraz z dopasowaniem rzędnych, 5) roboty w zakresie dopasowania chodnika, 6) wykonanie, sprowadzenie i ułożenie przęsła kompozytowego FRP, 7) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu pieszego, montaż balustrad, 8) wykonanie robót wykończeniowych, 9) roboty porządkujące otoczenie terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przestrzeń odpowiednią do montażu przęsła. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia następujących gwarancji: 1) od producenta kompozytu 10 lat na przyczepność nawierzchni ścieralnej do płyty przęsła, 50 lat na konstrukcję przęsła, 2) gwarancja na całość robót wraz z użytymi materiałami: do 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221110-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://bip.zielen.rybnik.pl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach