Przetargi.pl
Wymiana kanałów wentylacyjnych wraz z robotami odtworzeniowymi branży budowlanej i instalacyjnej oraz wykonaniem projektu budowlanego na wyżej wymienione roboty na budynku bloku łóżkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Tychach.

MEGREZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Edukacji
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 325 51 71 , fax. 32 325 52 84
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MEGREZ Sp. z o.o.
    ul. Edukacji 102
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 32 325 51 71, fax. 32 325 52 84
    REGON: 24087228600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalmegrez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kanałów wentylacyjnych wraz z robotami odtworzeniowymi branży budowlanej i instalacyjnej oraz wykonaniem projektu budowlanego na wyżej wymienione roboty na budynku bloku łóżkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Tychach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana kanałów wentylacyjnych wraz z robotami odtworzeniowymi branży budowlanej i instalacyjnej oraz wykonaniem projektu budowlanego na wyżej wymienione roboty na budynku bloku łóżkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Tychach. Zrealizowane roboty budowlane winny spełniać warunki umożliwiające uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ 3. Przedmiotem zamówienia jest: A Wykonanie dokumentacji 1) projektowej branży budowlanej i instalacyjnej na podstawie udostępnionej dokumentacji : − Ekspertyza, technologia i zapewnienie bezpieczeństwa podczas demontażu kanałów azbestowych wentylacyjnych w budynku bloku łóżkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Tychach przy ul. Edukacji 102 wraz z załącznikami – załącznik nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót -załącznik nr 4 do SIWZ; − z możliwością realizacji zadania etapami (podział na poszczególne strefy), a także przeniesienie autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej. Etapy realizacji: I etap – strefy 1- 8 II etap – strefy 9-12 W zakresie wykonania dokumentacji projektowej Zamawiający w szczególności wymaga: − dokonania uzgodnień z zewnętrznymi jednostkami opiniującymi (w szczególności rzeczoznawcami ds. ochrony przeciwpożarowej i sanitarno-epidemiologicznej, a także kominiarza) wymaganych przez przepisy, niezbędnych w procesie projektowania i wykonywania robót budowlanych; − uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień opinii, postanowień i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, a następnie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; − sporządzenia projektu instalacji wentylacji grawitacyjnej, − sporządzenia i złożenia w imieniu Zamawiającego po uzgodnieniu dokumentacji przez Zamawiającego, wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę dla wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej; − sprawowanie nadzoru autorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę; − opracowanie pełnej, kompletnej dokumentacji powykonawczej odbioru końcowego wymaganego przepisami art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). − kosztorysu uproszczonego, w sposób jednoznacznie określający koszt realizacji zaprojektowanego zakresu robót przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników. Kosztorysy uproszczone winny zostać sporządzone na podstawie przedmiaru robót – załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumentacja projektowa winna uwzględniać szczegółowe wymagania jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012.739 z dnia 2012.06.29, Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U 2004.71.649 z dnia 2004.04.21 z późn. zmianami) ,ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r,o odpadach (Dz.U z 2007 r Nr 39,poz.251, z póżn.zm.), przepisy w zakresie wentylacji, tj. norma PN-83/B-03430: Wentylacja w budynkach mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej uchwalona w dniu 8 lutego 2000r. z późniejszymi zmianami oraz pozostałych obowiązujących aktów prawnych. B. Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych: 1) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia robót zgodnie z podziałem na poszczególne etapy realizacji: I etap – strefy 1- 8 II etap – strefy 9-12 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie związane z wymianą kanałów wentylacyjnych wraz z robotami odtworzeniowymi branży budowlanej i instalacyjnej budynku bloku łóżkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego położonego w Tychach przy ul. Edukacji 102 zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową. Zastosować materiały budowlane oraz wykończeniowe zgodnie z obowiązującymi w służbie zdrowia przepisami, warunkami technicznymi, wynikającymi z aktualnej ustawy Prawo budowlane oraz wydanymi na jego podstawie Rozporządzeniami. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać roboty budowlane: − wyburzeniowe, odtworzeniowe i wykończeniowe, − demontaż i montaż instalacji i urządzeń występujących w przedmiotowych pomieszczeniach w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia wymiany kanałów wentylacji grawitacyjnej. Wszystkie materiały, urządzenia lub inne wyroby użyte do wykonania robót zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano - instalacyjnym powinny spełniać wymagania odpowiednich norm i posiadać aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania, deklaracje zgodności, w tym do stosowania w obiektach służby zdrowia, zgodnie z normami obowiązującymi w Polsce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 310). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku ING Bank Śląski S.A. - nr rachunku 61 1050 1214 1000 0024 0546 1464, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 27/19/ZP/PN Wymiana kanałów wentylacyjnych wraz z robotami odtworzeniowymi branży budowlanej i instalacyjnej oraz wykonaniem projektu budowlanego na wyżej wymienione roboty na budynku bloku łóżkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Tychach. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową netto i brutto, zobowiązanie dotyczące terminu wykonania zamówienia, okres gwarancji, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Obliczając cenę ryczałtową należy złożyć wraz z ofertą kosztorysy uproszczone, w których podać wartość netto, wskazać wysokość i kwotę należnego podatku VAT lub jego wartość wyrażoną w procentach, oraz wartość brutto w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3) oświadczenie (Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ) wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ; 4) dowód wniesienia wadium (zgodnie z opisem rozdz. VIII SIWZ) 5) PEŁNOMOCNICTWO (jeśli dotyczy) – określające zakres działania pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach