Przetargi.pl
Wymiana kanalizacji, remont nawierzchni oraz schodów terenowych na działce nr 184/63 w rejonie ul. Iłłakowiczówny 17c, 27, 19c, 25, 21c, 23 w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 24103162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kanalizacji, remont nawierzchni oraz schodów terenowych na działce nr 184/63 w rejonie ul. Iłłakowiczówny 17c, 27, 19c, 25, 21c, 23 w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana kanalizacji, remont nawierzchni oraz schodów terenowych na działce 184/63 w rejonie ul. Iłłakowiczówny 17c, 27, 19c, 25, 21c, 23 w Katowicach wraz z wykonaniem powykonawczej dokumentacji geodezyjnej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wymianę ciągu głównego kanalizacji sanitarnej, - podłączenia (z konieczną wymianą w zakresie remontu nawierzchni) ciągów bocznych kanalizacji sanitarnej, - wymianę ciągu głównego kanalizacji deszczowej, - podłączenia (z konieczną wymianą w zakresie remontu nawierzchni) ciągów bocznych kanalizacji deszczowej, - remont nawierzchni dróg i chodników oraz schodów terenowych, - wycinka drzew, - powykonawczą dokumentację geodezyjną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna: przedmiar robót, projekt budowlany z rysunkami wykonawczymi, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. Obszar objęty przedmiotem zamówienia ilustrują rysunki nr 19 i 20 pn. Zakres wymiany kanalizacji i nawierzchni (pkt 6 projektu). 3. Roboty prowadzone będą na terenie gęsto zabudowanym, w sąsiedztwie budynków mieszkalnych wielorodzinnych i lokalnych dróg dojazdowych służących również do parkowania pojazdów. W związku z powyższym należy zapewnić bezpieczeństwo i dostęp do budynków dla mieszkańców oraz dojazdu samochodów. Należy przewidzieć tymczasowe oznakowanie dla ruchu pieszego i samochodowego oraz służb komunalnych. 4. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 5 lat i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 5. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem Cywilnym wynosi 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 6. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa zobowiązany będzie przed rozpoczęciem robót budowlanych do przedstawienia (w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy) zamawiającemu do akceptacji harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego realizacji robót. Przy sporządzaniu harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego wykonawca powinien wziąć pod uwagę, że w pierwszej kolejności należy wykonać roboty związane z przygotowaniem terenu pod wymianę kanalizacji (w tym wycinkę drzew), a w ostatnim etapie należy uwzględnić wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 7. Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora projektu, STWiORu, przedmiaru robót o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 8. Tam gdzie w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej lub przedmiarze, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora projektu, STWiORu, przedmiaru robót o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy w wysokości: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz 275 ze zm. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 13 1050 1214 1000 0023 3495 0603 W tytule przelewu należy wpisać: Wymiana kanalizacji, remont nawierzchni oraz schodów terenowych (..) ul. Iłłakowiczówny 17c, 27, 19c, 25, 21c, 23 w Katowicach (NZ.231.111.2014). 5. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, tj. do 21.07.2014 r. do godz. 8:45. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin wniesienia wadium zostanie dotrzymany, jeżeli wadium będzie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zaleca dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniądza dla każdej części osobno. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem jedynie w przypadku, gdy przepisy prawa lub treść dokumentu wadialnego nie uzależniają skutecznego, nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania gwaranta do zapłaty gwarantowanej sumy na pierwsze żądanie zamawiającego od konieczności posiadania przez zamawiającego dokumentu gwarancyjnego w formie oryginału. 9. Wadium wnoszone w postaci innej niż pieniądz należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 10. W treści wadium składanego przez wykonawcę w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy d) nie złoży w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dla danej części zamówienia. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego dla danej części zamówienia. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach