Przetargi.pl
Wymiana kabin prysznicowych w łazienkach SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914329500 , fax. 914329501
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie
    ul. Jagiellońska 44
    70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914329500, fax. 914329501
    REGON: 810733454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmswia.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana kabin prysznicowych w łazienkach SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: wymiana kabin prysznicowych w łazienkach SP ZOZ MSWiA w Szczecinie: 1) Zakład Rehabilitacji Leczniczej: - łazienka damska przy sali ćwiczeń: kabina narożna półokrągła z brodzikiem 90x90 cm (1 szt.). 2)Oddział Neurologii: - łazienka męska: do wymiany we wnęce brodzik kwadratowy 90x90 cm wraz z oddzielającą ścianką sanitarną oraz dwiema kotarami na drążkach o dł. 90 cm (2 szt.), - łazienka damska: do wymiany kabina narożna półokrągła z brodzikiem 90x90 cm (1 szt.), - łazienka personelu: do wymiany kabina kwadratowa przyścienna z brodzikiem 90x90 cm (1 szt.), - łazienki w salach VIP: do wymiany kabina narożna półokrągła z brodzikiem 80x80 cm (2 szt.), - łazienka wspólna: do zamontowania kotara prysznicowa na drążku o dł. 150 cm (1 szt.). 3) Oddział Chorób Wewnętrznych: - łazienka męska: do wymiany brodzik kwadratowy 80x80 cm (2 szt.) wraz z ściankami sanitarnymi oddzielającymi (3 szt.) oraz kotarami prysznicowymi na drążkach o dł. 80 cm (2 szt.). Dodatkowo do zamontowania kotara na drążku o dł. maksymalnie 130 cm pod natryskiem dla osób niepełnosprawnych (1 szt.), - łazienka damska: do wymiany kabina narożna półokrągła z brodzikiem 90x90 cm (1 szt.) oraz do zamontowania kotara prysznicowa na drążku o dł. 220 cm oddzielająca natrysk dla osób niepełnosprawnych (1 szt.), - pomieszczenie lekarzy: do wymiany kabina narożna półokrągła z brodzikiem 90x90 cm (1 szt.), - łazienka męska personelu: do wymiany kabina narożna półokrągła z brodzikiem 90x90 cm (1 szt.), - łazienka damska personelu: do wymiany kabina narożna półokrągła z brodzikiem 90x90 cm (1 szt.). 4) Oddział Chirurgii: - łazienka wspólna: do wymiany kabina narożna półokrągła z brodzikiem 90x90 cm (1 szt.) oraz do zamontowania kotara prysznicowa na drążku półokrągłym narożnym oddzielająca natrysk dla osób niepełnosprawnych (1 szt.), - łazienka w izolatce: do wymiany kabina narożna półokrągła z brodzikiem 90x90 cm (1 szt.), - łazienki w salach VIP: do wymiany kabina narożna półokrągła z brodzikiem 80x80 cm (2 szt.). 5) Pracownia Endoskopowa: - łazienka pacjentów: do wymiany kabina narożna półokrągła z brodzikiem 90x90 cm (1 szt.), - łazienka personelu: do wymiany kabina narożna półokrągła z brodzikiem 90x90 cm (1 szt.). 6) budynek warsztatu: - łazienka pracowników: do wymiany kabina narożna półokrągła z brodzikiem 90x90 cm (1 szt.) oraz dodatkowo do wymiany ustęp wraz z umywalką. 7) warsztat działu aparatury medycznej: - łazienka pracowników: do wymiany we wnęce brodzik kwadratowy 80x80 cm (2 szt.) wraz z ściankami sanitarnymi oddzielającymi (2 szt.) i kotarami prysznicowymi na drążkach o dł. 80 cm (2 szt.). Wszystkie kabiny prysznicowe powinny być wykonane ze szkła hartowanego o grubości minimum 4 mm, z drzwiami przesuwnymi na prowadnicach. Brodziki powinny być wykonane z tworzywa sztucznego (akryl) o grubości minimum 4 mm. Rodzaj brodzika (płytki, czy głęboki) do uzgodnienia z Zamawiającym. Dodatkowo, w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona wszystkie roboty pomocnicze niezbędne do wykonania zadania takie jak: - miejscowe skucie (tam, gdzie jest to konieczne) płytek ściennych i podłogowych oraz późniejsze uzupełnienie braków nowymi płytkami o podobnym kolorze i wzorze, - fugowanie i silikonowanie tam, gdzie to będzie konieczne, - wymiana baterii prysznicowych (założono wymianę połowy baterii, tj. 11 szt.), - wywóz gruzu i śmieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 42/2017”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016.0.359). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 4) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) dowód wniesienia wadium: a) przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – do oferty należy załączyć kopię polecenia przelewu, b) w przypadku wniesienia wadium w innej formie, niż forma pieniężna – do oferty należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Stosownie do dyspozycji wyartykułowanej w rozdziale I dziale 13. pkt 13.3. ppkt 1) SIWZ, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż forma pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach