Przetargi.pl
Wymiana izotopowych czujek dymu na optyczne czujki dymu w systemach sygnalizacji pożaru.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Drygasa 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 210-57-00 , fax. 067 212-22-38
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile
    ul. Drygasa 28 28
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 210-57-00, fax. 067 212-22-38
    REGON: 00000177560020
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana izotopowych czujek dymu na optyczne czujki dymu w systemach sygnalizacji pożaru.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany izotopowych czujek dymu na optyczne czujki dymu w systemach sygnalizacji pożaru w budynku A Oddziału ZUS w Pile oraz podległych Inspektoratach tj.: Inspektorat ZUS Chodzież, ul. Mostowa 2, Inspektorat ZUS Czarnków, ul. Kościuszki 87, Inspektorat ZUS Złotów, Al. Piasta 37. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w części B niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.spełniają warunki z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.posiadają zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem, polegającej na: przechowywaniu, transporcie, obrocie, instalowaniu oraz obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze, wydane na podstawie ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 276 z późn. zm.), 3.wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę polegającą na montażu optycznych czujek dymu w systemie sygnalizacji pożaru w ilości nie mniejszej niż 20 sztuk. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Ocena spełnienia warunków określonych w ppkt. 1 dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów oraz oświadczeń wymienionych w pkt IV ppkt. 1 lit.: b, c, d, e SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w ppkt. 2 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV ppkt. 1 lit. f SIWZ. Ocena spełnienia warunku określonego w ppkt. 3 dokonana będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt IV ppkt. 1 lit. g SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ, b)oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2 do SIWZ, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem, polegającej na: przechowywaniu, transporcie, obrocie, instalowaniu oraz obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze, wydane na podstawie ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 276 z późn. zm.), g)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jednej usługi polegającej na montażu optycznych czujek dymu w systemie sygnalizacji pożaru w ilości nie mniejszej niż 20 sztuk wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach