Przetargi.pl
Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na energooszczędne LED na terenie Gminy Suszec

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 3 244 993 050 , fax. 324 493 051
  • Data zamieszczenia: 2020-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 3 244 993 050, fax. 324 493 051
    REGON: 27625834500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na energooszczędne LED na terenie Gminy Suszec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3.1 PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: „Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na energooszczędne LED na terenie Gminy Suszec”, zwana dalej zamówieniem. Na realizację w/w zamówienia Zamawiający zawarł umowę o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Suszec. Modernizacja oświetlenia drogowego obejmuje wymianę opraw oświetleniowych na istniejących słupach. Należy zastosować oprawy LED-owe o mocach dobranych do istniejącej geometrii dróg i wymagań oświetleniowych, zgodnie z normą PN-EN 13201:2007. Oprawy muszą być wyposażone w programowalne reduktory mocy z możliwością programowania dla poszczególnych opraw. Oprawy należy lokalizować zgodnie z wykazem rozmieszczenia opraw. Zakres robót obejmuje m.in.: - demontaż istniejących opraw oświetleniowych - montaż opraw oświetleniowych LED. 3.3 Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) minimalne wymagania oraz parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe dotyczące istotnych cech produktów instalowanych w ramach przedmiotu zamówienia zostały określone w: - tabeli istotnych parametrów – dot. opraw oświetleniowych drogowych - zał. nr 1.B do SIWZ (należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą), - tabeli istotnych parametrów – dot. opraw oświetleniowych dekoracyjnych - zał. nr 1.C do SIWZ (należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą), Uwaga: Na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, każdy WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY załączyć do oferty w/w WYPEŁNIONE i PODPISANE TABELE ISTOTNYCH PARAMETRÓW - 1.B i 1.C. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 3.7 SIWZ. Przedmiot dostawy, stanowiący treść oferty, musi być jednoznacznie określony w dacie złożenia oferty, tj. Wykonawca w zał. 1.B i 1.C musi jednoznacznie określić nazwę producenta, model, typ dla każdego oferowanego produktu. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, dokumentów wskazanych w pkt. 6.4.3) lit. a) SIWZ, potwierdzających spełnianie przez oferowane urządzenia i produkty wymagań określonych przez zamawiającego. Dokumentów tych (kart materiałowych) nie należy składać wraz z ofertą. 2) jeżeli specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wskazuje na odmienne wymagania dla urządzeń i produktów niż określone w zał. nr 1.B i 1.C do SIWZ, to jako właściwe do realizacji i wyceny należy przyjąć wymagania określone w zał. nr 1.B i 1.C do SIWZ; 3) Zamawiający wymaga, aby zastosowane przy realizacji zamówienia produkty (w tym ich elementy składowe), posiadały wymagane przepisami prawa dokumenty; W trakcie robót, przed przystąpieniem do montażu, instalacji, itp. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów (atestów, kart technicznych, aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczenia, itp.), które pozwolą na ocenę zgodności wyrobów z ofertą Wykonawcy - Zamawiający na tej podstawie wydaje zgodę na przystąpienie do danego zakresu robót. 4) stanowiące przedmiot zamówienia urządzenia (produkty) muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad; 5) WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY UDZIELIĆ GWARANCJI NA WYKONANY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZGODNIE Z PONIŻSZYMI POSTANOWIENIAMI: - Wykonawca udzieli jednolitej gwarancji na roboty budowlane, dostawy, instalacje, urządzenia, produkty oraz materiały, objęte zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia, na okres min. 60 miesięcy (w ramach kryterium oceny ofert), niezależnie od rękojmi, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad, - Wykonawca będzie przeprowadzać w udzielonym okresie gwarancyjnym, co najmniej 1 raz w każdym roku gwarancyjnym, w ramach wynagrodzenia umownego, wymagane przeglądy gwarancyjne i kompletne czynności konserwacyjne (serwisowe), niezbędne do utrzymania gwarancji udzielonej na kompletny przedmiot zamówienia, w tym m.in. NA DOSTARCZONE I ZAINSTALOWANE URZĄDZENIA/ PRODUKTY, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO, zgodnie z postanowieniami określonymi w istotnych postanowieniach umowy stanowiących zał. nr 7 do SIWZ oraz z uwzględnieniem postanowień zawartych w zał. 1.B i 1.C do SIWZ (wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt również wszystkie części i materiały eksploatacyjne niezbędne do przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych i serwisowych); 6) Wykonawca jest zobowiązany do wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z FORMULARZEM WYCENY ROBÓT - ZAŁ. 1.A DO SIWZ. 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w terenie. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 3.6 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A, b) tabela istotnych parametrów – dot. opraw oświetleniowych drogowych – zał. nr 1.B, c) tabela istotnych parametrów – dot. opraw oświetleniowych dekoracyjnych – zał. nr 1.C, d) wykaz rozmieszczenia opraw – zał. nr 8, e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 9 f) informacja BIOZ- zał. nr 10 i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją techniczną. 3.7. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Równoważność oferty. Dane techniczne dotyczące elementów składowych urządzeń/produktów i samych urządzeń/produktów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, w tym m.in. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz zał. nr 1.B i 1.C do SIWZ. Zamieszczone w w/w dokumentacji ilustracje i ew. nazwy towarowe mają charakter poglądowy, obrazują jakie urządzenia/produkty spodziewa się uzyskać Zamawiający i mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wszelkie nazewnictwo zawarte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jedynie jako wskazówkę ułatwiającą identyfikację typu urządzenia/produktu pożądanego przez Zamawiającego. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określone marki zastosowane. W związku z powyższym, dla urządzeń i produktów (urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, itp.), które w w/w dokumentacji zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Ponadto, dla urządzeń i produktów (urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, itp.), które w w/w dokumentacji zostały opisane poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw, usług lub robót budowlanych (w tym m.in. urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań) spoczywa na Wykonawcy na etapie złożenia oferty. Poprzez dopuszczenie zastosowania rozwiązań równoważnych, należy rozumieć zastosowanie urządzeń i produktów, o parametrach nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zachowania minimalnych wymagań określonych w zał. nr 1.B i 1.C do SIWZ i spełniających, co najmniej w tym samym zakresie, wymagań Zamawiającego, tj. charakteryzujących się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Urządzenia mogą spełniać więcej funkcji niż określone w przedmiocie zamówienia, jednak nie mniej. Wszystkie urządzenia/produkty muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa, w tym określonych w dalszej treści SIWZ. W przypadku gdy dostarczane na etapie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia produkty nie będą zgodne z treścią oferty wykonawcy i wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający ma prawo i będzie żądał wymiany produktu/ów na spełniające wymagania określone w SIWZ i w ofercie wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dopuszczalne odstępstwa (granice tolerancji, odchylenia) od parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych dla urządzeń/produktów zostały określone przy opisie poszczególnych produktów w zał. nr 1.B i 1.C do SIWZ w kolumnie 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54316000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY: - WYMIENIONE W PKT.: 7.3 SIWZ - TŁUMACZENIA (JEŻELI DOTYCZY); 6.1.5 SIWZ - ZOBOWIĄZANIE (JEŻELI DOTYCZY); 7.13 i 7.14 i 12.6 SIWZ - PEŁNOMOCNICTWA (JEŻELI DOTYCZY); 12.3 SIWZ - formularz oferty - ZAŁ. 1; 12.4 SIWZ - FORMULARZ WYCENY ROBÓT- ZAŁ. 1. A oraz TABELE ISTOTNYCH PARAMETRÓW - ZAŁ. 1.B i 1.C DO SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną