Powiat Koszaliński ogłasza przetarg
- Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3428489 , fax. 094 3462261
- Data zamieszczenia: 2009-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Koszaliński
ul. Racławicka 13 13
75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3428489, fax. 094 3462261
REGON: 33092085400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA ISTNIEJĄCEJ SIECI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEPŁEJ WODY Z RUR STALOWYCH NA RURY PREIZOLOWANE W DPS W NOWYCH BIELICACH W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę istniejącej sieci centralnego ogrzewania i ciepłej wody z rur stalowych na rury preizolowane od budynku administracyjno- mieszkalnego do budynku pralni Domu Pomocy Społecznej w Nowych Bielicach. 2.Zakres prac obejmuje: -) wykonanie robót ziemnych dla odkrycia kanałów ciepłowniczych; -) demontaż całkowity istniejących rurociągów; -) wykonanie podłoża z materiałów sypkich dla montażu rurociągów preizolowanych; -) wykonanie rurociągu ciepłowniczego z rur preizolowanych - 204,0 m; -) wykonanie rurociągu z rur preizolowanych dla ciepłej wody - 102m; -) wykonanie prób i badań radiologicznych połączeń spawanych, uruchomienie przyłączy ciepłowniczych; -)uzupełnienie rozebranych nawierzchni i uporządkowanie terenu po wykonanych robotach ziemnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3. spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone przez Zamawiającego, 4. spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1. wykazać się doświadczeniem o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia - tzn. wykazać że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub realizują co najmniej 1 (jedną) robotę związaną z wykonaniem sieci z rur preizolowanych o wartości min.150.000,00 PLN brutto i przedłożą dokument/y/ potwierdzający/e/, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) z należytą starannością, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 3. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 4. udzielić minimum 60-cio miesięcznej gwarancji na stolarkę okienną; 5. wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 23.12.2009 r.; 6. zabezpieczyć ofertę wymaganym wadium. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą sporządzoną wg załącznika nr 1 do SIWZ musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na/lub wg druku Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierające: a)dane Wykonawcy, b)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c)oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, e)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f)oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g)oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, h)oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy. 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 3 do SIWZ; 3)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III , pkt XII SIWZ; 6)wykaz wykonanych robót sporządzony na/lub wg załącznika nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana zewnętrznej instalacji wodociągowej przy ul. Fałata 34 w Koszalinie
Dodano: 2016-06-06 - Wymiana zewnętrznej instalacji wodociągowej przy ul. Fałata 34 w Koszalinie
Dodano: 2016-05-13 - Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Gryfice w rejonie ulicy Śniadeckich i w rejonie ulic Ogrodowej i Zdrojowej
Dodano: 2016-04-22 - Budowa osiedlowej sieci cieplnej w Połczynie-Zdroju.
Dodano: 2015-03-30 - Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Rejonowego w Białogardzie przy ul. Wileńskiej 2
Dodano: 2014-07-11 - Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Skibnie.
Dodano: 2014-04-23 - Wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Skibnie
Dodano: 2014-04-02 - Wykonanie prac modernizacyjno-remontowych w lokalu mieszkalnym położonym w Świnoujściu przy ul. Norweskiej 19/7
Dodano: 2013-06-18 - Wykonywanie w latach 2013-2016 bieżącego utrzymania i drobnych remontów instalacji i urządzeń odwodnienia dróg publicznych znajdujących się na obszarze Gminy Miasto Świnoujście
Dodano: 2013-02-18 - Zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 1 A w budynku wielorodzinnym przy ul. Monte Cassino 19 w Świnoujściu oraz wymianę stropu nad piwnicą
Dodano: 2012-09-19