Przetargi.pl
Wymiana instalacji wod-kan wraz z remontem sanitariatów w budynku K Kancelarii Sejmu

Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
  • Data zamieszczenia: 2010-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
    ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
    REGON: 00110334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji wod-kan wraz z remontem sanitariatów w budynku K Kancelarii Sejmu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej oraz remont sanitariatów w budynku K Kancelarii Sejmu, zgrupowanych w jednym pionie w środkowej części obiektu. Niniejsze zamówienie obejmuje: 1. Realizację wszystkich robót remontowych ujętych w dokumentacji wyszczególnionej w poz. 1 opisu przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem wyposażenia sanitariatów w akcesoria łazienkowe wyszczególnione w rozdziale 4.9. części opisowej projektu wymienionego w poz.1.4. opisu przedmiotu zamówienia. Akcesoria łazienkowe, o których mowa w rozdz. 4.9. projektu dostarczy i zamontuje Zamawiający; 2. Realizację instalacji wod-kan ujętych w projekcie wyszczególnionym w poz. 1.1. opisu przedmiotu zamówienia , a mianowicie: 1) instalacja wodociągowa w piwnicy budynku K wg. rysunków nr 2 (rzut piwnic) oraz nr 11 (widok przestrzenny), wchodzących w skład projektu wyszczególnionego w poz. 1.1. opisu przedmiotu zamówienia, oznaczona na rysunkach pomocniczych literą A. 2) instalacja kanalizacyjna na poziomie piwnic - wg. rysunku nr 1, w obszarze oznaczonym na rysunkach pomocniczych literą B. 3) piony - wodociągowy i kanalizacyjny oraz instalacje wod-kan w obszarach oznaczonych na rysunkach pomocniczych literą C na wszystkich kondygnacjach budynku. Instalacje w obszarach oznaczonych literą C będą realizowane w oparciu o rysunki nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 oraz 12 i 13 zawarte w projekcie wyszczególnionym w poz. 1.1. opisu przedmiotu zamówienia, 4) instalacja zdalnego odczytu wskazań wodomierzy ujęta w części elektrycznej projektu jw. 3. prace w zakresie instalacji elektrycznych: 1) w remontowanych sanitariatach należy: a) wykonać demontaż istniejącej instalacji elektrycznej. Instalację elektryczną i teletechniczną biegnącą tranzytem przez pomieszczenia remontowanych sanitariatów należy pozostawić i ochronić w uzgodnieniu ze służbami technicznymi Kancelarii Sejmu. b) wykonać nową instalację dla zasilenia oświetlenia, gniazd 1- fazowych oraz wentylacji wyciągowej. Instalacja ta ma być wykonana pod tynkiem a przewody układane w peszlu. 2) ilość opraw oświetleniowych i osprzętu w sanitariatach oraz ich rozmieszczenie należy wykonać wg rys. zamiennych nr 1; 2 i 3 dla dokumentacji wymienionej w poz. 1.4. opisu przedmiotu zamówienia. Miejsce skąd mają być zasilone nowe obwody zostanie wskazane przez Wydział Dyspozycji i Eksploatacji Energetyki Kancelarii Sejmu (odległość przyłącza nie większa niż 5 m). 3) dla potrzeb montażu i zasilania hydroforu roboty budowlane i elektryczne należy wykonać wg dokumentacji wymienionej w pkt. 1.2. Kalkulacja kosztów uwzględniać musi zabezpieczenie przed zniszczeniem podłóg i wykładzin podłogowych pomieszczeń zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczeń remontowanych oraz dokładne odizolowanie miejsca wykonywania robót od pozostałej ? użytkowanej części budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach