Przetargi.pl
Wymiana instalacji wod.-kan. oraz węzła c.o. w budynku AW-4

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, Gen. Witolda Urbanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865 , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    Gen. Witolda Urbanowicza 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, fax. +48261839723
    REGON: 12122900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji wod.-kan. oraz węzła c.o. w budynku AW-4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wod.-kan. oraz węzła c.o. w budynku AW-4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w niniejszej SIWZ. 1) Zakres dotyczący formuły „zaprojektuj i wykonaj”: 1.1 Prace projektowe i wykonawcze w branży sanitarnej. 1.1.1 Wykonanie przyłącza wodociągowego z sieci fi 200 i przyłączenie do niej istniejącej instalacji ppoż. w całym budynku. Wykonanie przyłącza do sieci zewnętrznej, wodociągowej o średnicy fi 200. W zakresie prac związanych z wykonaniem przyłącza będzie: • złożenie wniosku o wydanie warunków przyłączenia, • określenie zapotrzebowania na wodę, • zgłoszenie w urzędzie gminy budowy przyłącza, które powinno zawierać opis techniczny wykonany przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia, • naniesienie na aktualnej mapie geodezyjnej planowanego przebiegu przyłącza, • złożenie wniosku o wydanie warunków zaopatrzenia w wodę, • zlecenie wykonania projektu (projekt powinien być uzgodniony w przedsiębiorstwem wodociągowym oraz zaopiniowany w ZUD), • wykonywanie prac przygotowawczych, ziemnych oraz instalacyjnych i zabezpieczających przyłącze, • odbiór przyłącza przez przedstawiciela zakładu wodociągowego. Długość projektowanego przyłącza do budynku AW-4 wynosi około 21 m. 2) Zakres dotyczący robót remontowych (prawe skrzydło budynku) Przed przystąpieniem do prac należy wykonać pomiary sprawdzające na miejscu: 2.1 Roboty branży ogólnobudowlanej w zakresie robót remontowych w pokojach z łazienkami: 2.1.1 Wymiana obudów z płyt g-k – obudowy pionów wodno- kanalizacyjnych, 2.1.2 Demontaż terakoty i glazury z podkładem, izolacją, 2.1.3 Usunięcie wykwitów na sufitach środkiem pleśniobójczym, 2.1.4 Izolacje przeciwwodne z przygotowaniem powierzchni dot. posadzek i ścian, 2.1.5 Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów przed malowaniem, 2.1.6 Ułożenie terakoty i glazury na ścianach na zaprawie klejowej, spoinowanie, 2.1.7 Gruntowanie z malowaniem farbą białą emulsyjną: sufitów, ścian, 2.1.8 Montaż i demontaż luster i przyborów sanitarnych do odtworzenia, jeżeli ulegną uszkodzeniu, 2.1.9 Wymiana drzwi łazienkowych z otworami wentylacyjnymi wraz z ościeżnicami, 2.1.10 Wywiezienie gruzu wraz z utylizacją i opłatą za składowanie. 2.2 Roboty branży ogólnobudowlanej w łazienkach ogólnodostępnych dostosowanych dla NSP: 2.2.1 Wyburzenie ścianek działowych murowanych, 2.2.2 Demontaż terakoty i glazury z podkładem oraz izolacją, 2.2.3 Poszerzenie otworu drzwiowego w ścianach istniejących, z wymianą nadproży w otworach drzwiowych na wszystkich poziomach, 2.2.4 Obrobienie otworów drzwiowych po demontażu ościeżnic drzwi, 2.2.5 Wykonanie obudowy z płyty 2x g-k pionu wentylacyjnego w łazienkach ogólnodostępnych na wszystkich poziomach, 2.2.6 Izolacje z przygotowaniem powierzchni dot. posadzek i ścian, 2.2.7 Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów przed malowaniem, 2.2.8 Ułożenie terakoty i glazury na ścianach na zaprawie klejowej, spoinowanie, 2.2.9 Malowanie z gruntowaniem: sufitów i ścian farbą emulsyjną, 2.2.10 Wykonanie ścianek systemowych z systemowymi podziałami na kabiny, 2.2.11 Wymiana istniejących drzwi wewnętrznych, z wyposażeniem z ościeżnicami na wszystkich poziomach wraz z wykonaniem ich regulacji: - na drzwi stalowe z o.o. EI30 wyposażone w klamkę (z dźwignią dostosowaną dla niepełnosprawnych –na poz. 0), - na drzwi łazienkowe płycinowe bez o.o., wyposażone w klamkę (dźwignię dostosowane dla niepełnosprawnych), - na drzwi łazienkowe płycinowe wraz z ościeżnicą dotyczy poziomów:1-4. 2.2.12 Montaż i demontaż luster i przyborów sanitarnych do odtworzenia, jeżeli ulegną uszkodzeniu 2.2.13 Wywiezienie gruzu wraz z utylizacją i opłatą za składowanie. 2.3 Roboty branży ogólnobudowlanej w korytarzach, holu głównym oraz jedna skrajna klatka schodowa (na wszystkich poziomach) : 2.3.1 Zabezpieczenie posadzki, 2.3.2 Obudowa z płyty g-k pod sufitem widocznej instalacji wody – na każdym poziomie, 2.3.3 Obrobienie ubytków w ścianach po demontażu ościeżnic drzwi, 2.3.4 Przygotowanie powierzchni ścian przed malowaniem i ułożeniem tynku marmolitowego, 2.3.5 Wykonanie tynku marmolitowego na ścianach: na korytarzach, holu głównym oraz w skrajnej klatce schodowej, 2.3.6 Gruntowanie z malowaniem farbą emulsyjną białą: sufitów, ścian; 2.3.7 Wymiana istniejących drzwi wewnętrznych z ościeżnicami na wszystkich poziomach wraz z wykonaniem ich regulacji: - wymiana na drzwi stalowe z o.o. EI30 do pom. magazynowych (oraz do pom. gospodarczego przy kl. schodowej na parterze); - wymiana istniejących drzwi: na drzwi stalowe z o.o. EI30 dot. pom. pododdziałowych magazynów broni z dostosowaniem do przepisów o ochronie obiektów wojskowych; - wymiana na drzwi stalowe z o.o. EI60; a. wymiana na drzwi stalowe o wym.: z o.o. EI45; b. demontaż i powtórny montaż istniejących drzwi w korytarzu z o.o. EI 45, ze wzmocnieniem mocowania w ścianach kotwami stalowymi na żywicy epoksydowej; c. demontaż i powtórny montaż istniejących drzwi do pokoi z o.o. EI 30, ze wzmocnieniem mocowania w ścianach kotwami stalowymi na żywicy epoksydowej; 2.3.8 Wywiezienie gruzu wraz z utylizacją i opłatą za składowanie. 2.4 Roboty branży ogólnobudowlanej w pomieszczeniach gospodarczych 2.4.1 Zabezpieczenie posadzki, 2.4.2 Demontaż, na fragmencie ściany, glazury z podkładem (pod obudowę instalacji wody ciepłęj i zimnej), 2.4.3 Obudowa z płyt 2x g-k – jeden pion na wszystkich poziomach wraz ze szpachlowaniem, 2.4.4 Uzupełnienie fragmentu okładziny z glazury na ścianach na zaprawie klejowej, spoinowanie, 2.4.5 Uzupełnienie malowania z gruntowaniem i przetarciem: sufitów i ścian farbą gruntującą i farbą emulsyjną białą, 2.5 Roboty branży sanitarnej. 2.5.1 Wykonanie i montaż nowoprojektowanej instalacji węzła cieplnego wraz z zasilaniem i automatyką na podstawie posiadanej przez Inwestora dokumentacji projektowej. W zakresie Wykonawcy jest uzgodnienia projektu z firmą VEOLIA, w tym odbiór instalacji węzła cieplnego. Roboty budowlane należy wykonać wg opracowanej dokumentacji: ułożenie posadzki z gresu na izolacji oraz na nowym podkładzie, ułożenie glazury na ścianach do wysokości 1,5 m oraz pomalowanie ścian i sufitu. Rozliczenie i zapłata za węzeł cieplny nastąpi po dokonaniu rozruchu węzła cieplnego, rozpoczęciem sezonu grzewczego wraz z odbiorem robót przez firmę VEOLIA. 2.5.2 Demontaż w pomieszczeniach łazienek wspólnych wszystkich przyborów sanitarnych i armatury łazienkowej. 2.5.3 Demontaż przewodu wentylacyjnego w łazienkach wspólnych, a w to miejsce montaż nowej instalacji wentylacji na ścianach. 2.5.4 Demontaż rurociągów stalowych instalacji wody zimnej i wody ciepłej (piony i poziomy). 2.5.5 Demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej poziomów i podejść. 2.5.6 Wymiana przewodów kanalizacji sanitarnej poziomów i podejść w pomieszczeniach łazienek wspólnych na 5 piętrach budynku. 2.5.7 Wykonanie montażu przyborów sanitarnych w łazienkach wspólnych oraz pomieszczeniach pralni przy łazienkach. 2.5.8 Wykonanie i montaż kabiny i WC przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych w pomieszczeniu łazienek wspólnych, na parterze (w prawej części budynku AW-4). 2.5.9 Montaż nowej armatury sanitarnej, przyborów oraz podejść odpływowych w pokojach z łazienkami od ul. Kartezjusza oraz w łazienkach w pokojach przechodnich na 5 piętrach budynku. 2.5.10 Wykonanie inspekcji kanałów wentylacyjnych specjalistyczną kamerą TV w całym budynku AW-4 wraz z udrożnieniem kanałów wentylacyjnych. 2.5.11 Montaż nowych wentylatorów ściennych (cichych) na przewodach wentylacyjnych w pomieszczeniach WC i pom. prysznica w całym budynku AW-4. 2.5.12 Montaż na pionach wentylacyjnych zasilanych elektrycznie turbowentów hybrydowych, wspomagających wentylację grawitacyjną. 2.5.13 Wymiana odcina skorodowanej rury fi 80 na przyłączu wody zimnej wraz z montażem wodomierza na instalacji wody i zgłoszeniem jego podłączenia do Działu Utrzymania Nieruchomości WAT. 2.5.14 Wymiana pionów i poziomów kanalizacji sanitarnej PCV (różnych producentów) w pokojach z łazienkami od ul. Kartezjusza i w pokojach z łazienkami z przechodnim korytarzem na 5-ciu piętrach budynku. 2.5.15 Podłączenie wykonanego przyłącza do sieci fi 200 z instalacją ppoż. w całym budynku AW-4 wraz z uzgodnienie tego podłączenia ze specjalistą ppoż. 2.5.16 Montaż nowych rurociągów PP pionów i poziomów wewnętrznej instalacji wody zimnej w budynku na wszystkich piętrach. 2.5.17 Montaż nowych rurociągów PP pionów instalacji wody ciepłej na wszystkich piętrach. 2.6 Roboty branży elektrycznej w pomieszczeniu węzła cieplnego. W zakresie remontu węzła cieplnego do wykonania są roboty branży elektrycznej – objęte dokumentacją projektową. 2.7 Wykonanie dokumentacji powykonawczej - wszystkie branże . 3) Zakres dotyczący robót remontowych (lewe skrzydło budynku) Przed przystąpieniem do prac należy wykonać pomiary sprawdzające na miejscu: 3.1 Roboty branży ogólnobudowlanej w łazienkach typowych, w pokojach studentów z łazienkami - wszystkie poziomy: 3.1.1 Wymiana obudów z płyt g-k – obudowy pionów wodno- kanalizacyjnych, 3.1.2 Demontaż terakoty i glazury z podkładem oraz izolacją, 3.1.3 Usunięcie wykwitów na sufitach środkiem pleśniobójczym, 3.1.4 Wymiana drzwi łazienkowych z otworami wentylacyjnymi wraz z ościeżnicami, 3.1.5 Wykonanie izolacji przeciwwodnej z wcześniejszym przygotowaniem powierzchni dot. posadzek i ścian, 3.1.6 Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów przed malowaniem, 3.1.7 Ułożenie terakoty i glazury na ścianach na zaprawie klejowej, spoinowane, 3.1.8 Gruntowanie z malowaniem farbą emulsyjną białą:sufitów i ścian, 3.1.9 Montaż i demontaż luster oraz przyborów sanitarnych do odtworzenia, jeżeli ulegną uszkodzeniu, 3.1.10 Wywiezienie gruzu wraz z utylizacją i opłatą za składowanie. 3.2 Roboty branży ogólnobudowlanej w korytarzach- wszystkie poziomy: 3.2.1 Zabezpieczenie posadzki, 3.2.2 Obrobienie ubytków w ścianach po demontażu ościeżnic drzwi, 3.2.3 Przygotowanie powierzchni ścian przed malowaniem i tynkiem marmolitowym, 3.2.4 Wykonanie tynku marmolitowego w korytarzach oraz w skrajnejklatce schodowej, 3.2.5 Gruntowanie z malowaniem farbą emulsyjną: sufitów i ścian, 3.2.6 Wymiana istniejących drzwi wewnętrznych z ościeżnicami, wraz z wykonaniem ich regulacji - na wszystkich poziomach: d. na drzwi stalowe z o.o. EI30- do pom. magazynowych; e. na drzwi stalowe z o.o. EI30, dot. pom: pododdziałowych magazynów broni z dostosowaniem do przepisów o ochronie obiektów wojskowych (z dostosowaniem do istn. otworu); f. wymiana na drzwi stalowe o wym.: z o.o. EI60; g. wymiana na drzwi stalowe o wym.: z o.o. EI45; h. demontaż i powtórny montaż istniejących drzwi w korytarzu z o.o. EI 45, ze wzmocnieniem mocowania w ścianach kotwami stalowymi na żywicy epoksydowej; i. demontaż i powtórny montaż istniejących drzwi do pokoi z o.o. EI 30, ze wzmocnieniem mocowania w ścianach kotwami stalowymi na żywicy epoksydowej; 3.2.7 Wywiezienie gruzu wraz z utylizacją i opłatą za składowanie. 3.3 Roboty branży sanitarnej. 3.3.1 Demontaż w pomieszczeniach łazienek wspólnych wszystkich przyborów sanitarnych i armatury łazienkowej. 3.3.2 Demontaż przewodu wentylacyjnego w łazienkach wspólnych, a w to miejsce montaż nowej instalacji wentylacji na ścianach. 3.3.4 Demontaż rurociągów stalowych instalacji wody zimnej i wody ciepłej (piony i poziomy). 3.3.5 Demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej pionów i podejść. 3.3.6 Wymiana przewodów kanalizacji sanitarnej poziomów i podejść w pomieszczeniach łazienek wspólnych na 5 piętrach budynku. 3.3.7 Wykonanie montażu przyborów sanitarnych w łazienkach wspólnych oraz pomieszczeniach pralni przy łazienkach. 3.3.8 Montaż nowej armatury sanitarnej, przyborów oraz podejść odpływowych w pokojach z łazienkami od ul. Kartezjusza oraz w łazienkach w pokojach przechodnich na 5 piętrach budynku. 3.3.9 Wykonanie inspekcji kanałów wentylacyjnych specjalistyczną kamerą TV w całym budynku AW-4 wraz z udrożnieniem kanałów wentylacyjnych. 3.3.10 Montaż nowych wentylatorów ściennych (cichych) na przewodach wentylacyjnych w pomieszczeniach WC i pom. prysznica w całym budynku AW-4. 3.3.11 Montaż na pionach wentylacyjnych zasilanych elektrycznie turbowentów hybrydowych, wspomagających wentylację grawitacyjną. 3.3.12 Wymiana pionów i poziomów kanalizacji sanitarnej PCV (różnych producentów) w pokojach z łazienkami od ul. Kartezjusza i w pokojach z łazienkami z przechodnim korytarzem na 5-ciu piętrach budynku. 3.3.13 Montaż nowych rurociągów PP pionów i poziomów wewnętrznej instalacji wody zimnej w budynku na wszystkich piętrach. 3.3.14 Montaż nowych rurociągów PP pionów instalacji wody ciepłej na wszystkich piętrach. 4) Zakres dotyczący robót remontowych (cały budynek): 4.1 Roboty branży elektrycznej 4.1.1 Wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniu węzła cieplnego zgodnie z załączoną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.1.2 Montaż nowych LED-owych opraw oświetlenia ewakuacyjnego awaryjnego z optyką liniową i z auto-testem, które przejmą funkcję awaryjną istniejących niesprawnych dwufunkcyjnych opraw oświetleniowych na korytarzach budynku AW4 – zasilanie z wykorzystaniem istniejących obwodów zasilających (z ich ew. dostosowaniem) – 5 szt. Lokalizacje opraw: przy pom. 307, półpiętro między 2p. i 3p. – 2 szt., półpiętro między 3p. i 4 p. – 2 szt. Wymagana zgodność z aktualnymi normami. 4.1.3 Wymiana niesprawnych opraw oświetlenia kierunkowego ewakuacyjnego na nowe – LED-owe, z auto-testem – 10 szt. Lokalizacje opraw: przy pom. 8, przy pom. 11, przy pom. 104, przy pom. 213, przy pom. 222, przy pom. 223, przy pom. 404, przy pom. 420, na 3 piętrze, na 1 piętrze. Wymagana zgodność z aktualnymi normami. 4.1.4 Wykonanie pomiarów kontrolnych oświetlenia awaryjnego na wszystkich drogach ewakuacyjnych budynku AW4. 4.1.5 Wykonanie zasilania turbowentów hybrydowych, zastosowanych do wspomagania działania instalacji wentylacji grawitacyjnej, w pomieszczeniach łazienek/sanitariatów – 15 szt. Do prowadzenia instalacji zasilającej turbowenty hybrydowe dopuszcza się wykorzystanie przebić pomiędzy kondygnacjami, wykonanych dla instalacji sanitarnych, z odpowiednim zabezpieczeniem przewodów elektrycznych. Skrzynkę zasilającą turbowenty (lub skrzynki), zamykaną na zamek z kluczem, z polami zasilającymi oraz sterownikami turbowentów - należy zlokalizować w miejscu dostępnym dla obsługi. Dopuszcza się lokalizację skrzynki zasilającej na dachu budynku. 4.1.6 Turbowenty hybrydowe oraz ich instalacje zasilające, zlokalizowane na dachu budynku, należy chronić odgromowo zgodnie z aktualną normą PN-EN 62305 – 15 szt. 4.1.7 Wymiana, uszkodzonych przy demontażach, puszek łączeniowych dla łazienek -10 szt. 4.1.8 Wymiana/uzupełnienie, uszkodzonych przy demontażu, przewodów zasilających gniazda 230V (YDY 3x2,5) – 150 m 4.1.9 Wymiana/uzupełnienie, uszkodzonych przy demontażu, przewodów zasilających oprawy oświetleniowe (YDY 3x1,5) – 150 m 4.1.10 Wymiana opraw oświetleniowych sufitowych we wszystkich pomieszczeniach łazienek pojedynczych (ledowe, 4000K, IP65, klosze matowe lub opalizujące, z zintegrowanym czujnikiem ruchu, natężenie oświetlenia zgodne z aktualną normą) – 35 szt. 4.1.11 Demontaż wyłącznika oświetlenia dla wszystkich pomieszczeń łazienek pojedynczych, zlokalizowanych na zewnątrz łazienki wraz z robotami powykonawczymi – 35 szt. 4.1.12 Wymiana opraw oświetleniowych ściennych we wszystkich pomieszczeniach łazienek pojedynczych (ledowe, 4000K, IP44, klosze matowe lub opalizujące, załączane wyłącznikiem, zlokalizowanym w okolicy oprawy) – 35 szt. 4.1.13 Wymiana gniazd 230V we wszystkich pomieszczeniach łazienek pojedynczych (p.t., IP44, w jednej ramce podwójnej z wyłącznikiem oprawy ściennej) – 35 szt. 4.1.14 Wymiana wyłączników opraw ściennych we wszystkich pomieszczeniach łazienek pojedynczych (p.t., IP44, w jednej ramce podwójnej z gniazdem 230V) – 35 szt. 4.1.15 Wymiana opraw oświetleniowych sufitowych we wszystkich pomieszczeniach łazienek podwójnych, w korytarzyku (ledowe, 4000K, IP44, klosze matowe lub opalizujące, ze zintegrowanym czujnikiem ruchu, natężenie oświetlenia zgodne z aktualną normą, 50 kpl = 100 szt.) – 100 szt. 4.1.16 Demontaż wyłączników schodowych we wszystkich pomieszczeniach łazienek podwójnych (50 kpl = 100 szt.) wraz z robotami powykonawczymi – 100 szt. 4.1.17 Wymiana opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach łazienek podwójnych, w WC (ledowe, 4000K, IP44, klosze matowe lub opalizujące, załączane wyłącznikiem, zlokalizowanym na zewnątrz pomieszczenia WC, w korytarzyku, natężenie oświetlenia zgodne z aktualną normą) – 50 szt. 4.1.18 Wymiana opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach łazienek podwójnych, w pomieszczeniu natrysku (ledowe, 4000K, IP65, klosze matowe lub opalizujące, załączane wyłącznikiem, zlokalizowanym na zewnątrz pomieszczenia natrysku, w korytarzyku, natężenie oświetlenia zgodne z aktualną normą) – 50 szt. 4.1.19 Wymiana wyłączników opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach łazienek podwójnych, dla WC oraz pomieszczenia natrysku (p.t., IP44, 50 kpl = 100 szt.) – 100 szt. 4.1.20 Wymiana opraw oświetleniowych ściennych we wszystkich pomieszczeniach łazienek podwójnych, w korytarzyku (ledowe, 4000K, IP44, klosze matowe lub opalizujące, załączane wyłącznikiem, zlokalizowanym w okolicy oprawy, 50 kpl = 100 szt.) – 100 szt. 4.1.21 Wymiana gniazd 230V we wszystkich pomieszczeniach łazienek podwójnych, w korytarzyku (p.t., IP44, w jednej ramce podwójnej z wyłącznikiem oprawy ściennej, 50 kpl = 100 szt.) – 100 szt. 4.1.22 Wymiana wyłączników opraw oświetleniowych ściennych we wszystkich pomieszczeniach łazienek podwójnych, w korytarzyku (p.t., IP44, w jednej ramce podwójnej z gniazdem 230V, 50 kpl = 100 szt.) – 100 szt. 4.1.23 Wymiana opraw oświetleniowych sufitowych we wszystkich pomieszczeniach łazienek zbiorowych, w umywalniach (ledowe, 4000K, IP44, klosze matowe lub opalizujące, z zintegrowanym czujnikiem ruchu, natężenie oświetlenia zgodne z aktualną normą, 5 kpl = 10 szt.) – 10 szt. 4.1.24 Demontaż wyłącznika oświetlenia sufitowego dla wszystkich pomieszczeń łazienek zbiorowych - umywalni wraz z robotami powykonawczymi - 5 szt. 4.1.25 Wymiana opraw oświetleniowych sufitowych we wszystkich pomieszczeniach łazienek zbiorowych, w WC (ledowe, 4000K, IP44, klosze matowe lub opalizujące, każde 2 szt. załączane jednym wyłącznikiem, natężenie oświetlenia zgodne z aktualną normą, 5 kpl = 10 szt.) – 10 szt. 4.1.26 Przeniesienie wyłącznika oświetlenia w pomieszczeniu WC we wszystkich pomieszczeniach łazienek zbiorowych, z pomieszczenia umywalni do pomieszczenia WC - 5 szt. 4.1.27 Wymiana/montaż opraw oświetleniowych ściennych we wszystkich pomieszczeniach łazienek zbiorowych, w umywalniach (ledowe, 4000K, IP44, klosze matowe lub opalizujące, załączane wyłącznikiem, zlokalizowanym w okolicy oprawy, 5 kpl = 15 szt.) – 15 szt. 4.1.28 Demontaż wyłącznika oświetlenia ściennego we wszystkich pomieszczeniach łazienek zbiorowych - umywalni wraz z robotami powykonawczymi - 5 szt. 4.1.29 Montaż wyłączników opraw oświetleniowych ściennych we wszystkich pomieszczeniach łazienek zbiorowych, w umywalniach (p.t., IP44, w jednej ramce potrójnej z 2 gniazdami 230V, 5 kpl = 15 szt., lokalizacja - przy oprawie załączanej) – 15 szt. 4.1.30 Wymiana/montaż gniazd 230V we wszystkich pomieszczeniach łazienek zbiorowych, w umywalniach (p.t., IP44, w jednej ramce potrójnej z wyłącznikiem oprawy ściennej, 5 kpl = 5*3*2 szt.) – 30 szt. 4.1.31 Przeniesienie przewodów zasilających obwody odbiorcze we wszystkich pomieszczeniach łazienek zbiorowych – umywalniach z listew n.t. – pod tynk – 5 kpl. 4.1.32 Wykonanie robót powykonawczych w branży ogólnobudowlanej – 1 kpl. 4.1.33 Wykonanie pomiarów powykonawczych oraz dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanych robót elektrycznych. 4.1.34 Całość robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi Polskimi Normami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 65 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 14.05.2019r. do godz.09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „Wymiana instalacji wod.-kan. oraz węzła c.o. w budynku AW-4”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) w formie innej niż pieniężna dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu. Beneficjentem wnoszonego wadium w innej formie niż pieniądzu jest Wojskowa Akademia Techniczna (WAT). c) dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie WAT. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy WAT a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WAT
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej, niż pieniężna e) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. b) – stanowiące załącznik Nr 2B do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach