Przetargi.pl
Wymiana instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w budynku psychiatrii

Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 42612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 285 40 58 , fax. 32 384 54 04
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
    ul. Pyskowicka
    42612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 285 40 58, fax. 32 384 54 04
    REGON: 24151294000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w budynku psychiatrii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie remontu instalacji c.o. dla przedmiotowego zadania związanego z termomodernizacją Szpitala Powiatowego – budynku oddziału psychiatrii w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51. 1.2. Zakres robót - demontaż starej instalacji c.o. - montaż nowej instalacji c.o. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: a. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. b. Prowadzenie robót z zapewnieniem warunków zgodnych z przepisami BHP, ppoż. i ochrony przed kradzieżą oraz ustawą prawo budowlane. c. Oznaczenia terenu robót i jego należytego zabezpieczenia. d. Utrzymanie terenu robót w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazanie go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. e. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia Zamawiającego w toku realizacji robót z winy Wykonawcy, naprawienie go i doprowadzenie do stanu poprzedniego lub zwrotu wartości tegoż mienia. f. Zorganizowanie zaplecza budowy na własny koszt. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych, zgodnych z dokumentacją techniczną. Zastosowane materiały mają być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach, muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Inspektora Nadzoru. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. 4. Zamawiający ustala zebranie Wykonawców w 10.02.2017r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pyskowickiej 47-51 (Dział Techniczny) celem przeprowadzenia wizji lokalnej. Na wniosek Wykonawców Zamawiający dopuszcza zebranie w innym terminie jednakże nie późniejszym jednak niż na 5 dni przed datą otwarcia ofert. Termin inny niż wskazany wyżej zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania. 5. Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania w czynnym obiekcie oddziału psychiatrii na terenie Szpitala. 6. Zamawiający nie przewiduje: - wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy, - obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane oraz przewiduje - wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy – zgodnie z postanowieniami umowy, 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. 8. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury określonej w art. 24aa Ustawy (tj. możliwość dokonania najpierw oceny ofert, a następnie zbadania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu). 9. Jeżeli w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, bądź wyposażenia lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 – 30b Ustawy, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, bądź wyposażenia lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się w swojej ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, bądź wyposażenie i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA, SPOSÓB DOSTAWY, PŁATNOŚĆ 1. Wymagany okres realizacji zamówienia: do 90 dni od daty zawarcia umowy. 2. Warunki płatności: do 60 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego oryginału faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach