Przetargi.pl
Wymiana instalacji sterowniczych Sceny Głównej, w tym przycisków sterowniczych i zasilających napędu klap dymowych, kurtyny stalowej, mostu portalowowego, horyzontu zwijanego oraz wymiana pulpitu stacjonarnego napędów scenicznych i wyłączników krańcowych w Państwowym Teatrze Wybrzeże w Gdańsku wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej na wymienione roboty.

Państwowy Teatr "Wybrzeże" ogłasza przetarg

  • Adres: 80-834 Gdańsk, ul. Świętego Ducha 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3011836 , fax. 058 3012046
  • Data zamieszczenia: 2011-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Teatr "Wybrzeże"
    ul. Świętego Ducha 2 2
    80-834 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3011836, fax. 058 3012046
    REGON: 00027910800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwybrzeze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji sterowniczych Sceny Głównej, w tym przycisków sterowniczych i zasilających napędu klap dymowych, kurtyny stalowej, mostu portalowowego, horyzontu zwijanego oraz wymiana pulpitu stacjonarnego napędów scenicznych i wyłączników krańcowych w Państwowym Teatrze Wybrzeże w Gdańsku wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej na wymienione roboty.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest a) wykonanie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, b) sprzedaż, dostawę i wymianę instalacji sterowniczych Sceny Głównej w tym, przycisków sterowniczych i zasilających napędu klap dymowych, kurtyny stalowej, mostu portalowowego, horyzontu zwijanego oraz wymiana wyłączników krańcowych i pulpitu stacjonarnego napędów scenicznych w Państwowym Teatrze Wybrzeże w Gdańsku w oparciu o dokumentację projektową, c) wywóz i utylizację zdemontowanych materiałów, d) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi zamontowanego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Dokumentacja projektowa będzie się składała w szczególności z: 1) projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, odpowiadającego wymogom art. 34 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120, poz. 1133), 2) projektów wykonawczych, 3) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych będą zawierały zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 4. Dokumentację projektową oraz STWiO należy opracować z uwzględnieniem konieczności uzyskania pozwolenia na budowę. 5. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu i zawartości dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zawiera program funkcjonalno-użytkowy a także wzór umowy stanowiące integralną część niniejszej SIWZ oraz przepisy Ustawy Prawo Budowlane. 6. Materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz spełniać wszystkie wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j. t. z 2006 r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów budowlanych, które będą produktami równoważnymi spełniającymi wymagania określone w SIWZ. 7. Wymagana gwarancja jakości na wykonany przedmiot zamówienia winna wynosić minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/jednostki_org_podlegle_marszalkowi/teatr_wybrzeze
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach