Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 07-100 Węgrów, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 922 833 , fax. 257 922 833
- Data zamieszczenia: 2019-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kościuszki 15
07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
tel. 257 922 833, fax. 257 922 833
REGON: 30462200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wegrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji oświetleniowej na instalację ze źródłami światła LED w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego z uzyskaniem niezbędnych decyzji formalno- prawnych, projektu wykonawczego i wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót montażowych wymiany istniejącej instalacji oświetlenia opartego na źródłach światła żarowych i jarzeniowych na energooszczędną instalację oświetlenia na źródłach światła LED na podstawie analizy funkcjonalno-użytkowej zadania: „wymiana źródeł światła na energooszczędne ( LED) w Szpitalu SP ZOZ w Węgrowie” stanowiącego Załącznik nr 13 Specyfikacji. 2.Projekt wymiany oświetlenia należy opracować zgodnie z wymaganiami określonymi w ekspertyzie stanu ochrony przeciwpożarowej Szpitala Powiatowego w Węgrowie stanowiącego Załącznik nr 11 Specyfikacji oraz postanowieniem Mazowieckiego Komendanta WPSP z dnia 19 lipca 2016 r. stanowiącego Załącznik nr 12 Specyfikacji. 3.Opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 2 Specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 6 244,00, zł. (słownie: sześć tysięcy dwieście czterdzieści cztery złote). 2.Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 5.1. pieniądzu – poleceniu przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A nr 69 1240 2731 1111 0010 1842 9333 z dopiskiem: „Wadium na wymianę instalacji oświetleniowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie”. Wymagany rodzaj potwierdzenia: kserokopia bankowego polecenia przelewu dołączona do oferty; 5.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 5.3. gwarancjach bankowych; 5.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 6.W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w ust. 5 pkt 5.2-5.5. oryginał dokumentu wadium musi być dołączony do oferty. Oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu dokumentu, bez uszkodzenia oferty po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7.Wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 8.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VIII niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników Konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 10.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 11.Zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału w postępowaniu nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie wszystkich warunków uzna złożenie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy. 2.Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiących Załącznik nr 2 do Specyfikacji. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysu również w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD lub pamięci flash w formacie PDF. 3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym do składania oświadczenia woli. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 4.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań zawartych w analizie funkcjonalno- użytkowej, które stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium: 5.1. w formie pieniężnej – kserokopia bankowego polecenia przelewu, 5.2. w formie niepieniężnej (wg zasad określonych w rozdziale IX ust. 3 SIWZ) – oryginał. 6.Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale V ust.3 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP (jeśli dotyczy) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 15 Specyfikacji. 7.Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Jeżeli osoba/ osoby podpisująca (e) ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 8.1. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający wymaga wskazania w wykazie i załączenie dowodów w następującym zakresie: 2 roboty odpowiadające rodzajem przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 tysięcy brutto każda, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 Specyfikacji. 8.2. Oświadczenia, że osoba, która pełni rolę projektanta przedmiotu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 Specyfikacji. 8.3. Oświadczenia, że osoba, która będzie sprawowała funkcję kierowniczą przedmiotu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, posiada min. 3-letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub robót dla danej specjalności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 Specyfikacji. 8.4. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu ww. zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 Specyfikacji. 9. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 10. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 – Etap I
Dodano: 2024-07-16 - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 19 i 19A w budynku przy ul. Spiskiej 14 w Warszawie
Dodano: 2024-07-12 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mszczonów w lokalizacji: Mszczonów, ul. Ługowa od ul. Rolniczej do ul. Wschodniej wraz z fragmentem ul. Wschodniej.
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie: KMP w Ostrołęce, KMP w Siedlcach, KPP w Przasnyszu, KPP w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 – Etap I
Dodano: 2024-06-20 - Montaż urządzeń do aktywnego filtrowania i redukowania zakłóceń występujących w rozdzielni głównej niskiego napięcia w budynku A
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja systemu alarmowania i ostrzegania na wypadek awarii Stopnia Wodnego Włocławek.
Dodano: 2024-06-11 - Wykonanie robót remontowych rozdzielni SN i nN R-11 wraz z przebudową rozdzielnic i połączeń wewnętrznych w Gmachu Mechatroniki PW w Warszawie przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 – w formule zap. i wyb.
Dodano: 2024-06-07 - Remont instalacji elektrycznej w Przedszkolu nr 80 przy ul. Łukowej 4 w Warszawie
Dodano: 2024-06-03 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dotyczącym realizacji zadania pn. „Wyposażenie w alternatywne źródła zasilania Szkoły Podstawowej nr 388 przy ulicy Deotymy 25/33 w Warszawie”.
Dodano: 2024-05-26