Przetargi.pl
Wymiana instalacji odwodnieniowej i pokrycia dachowego budynku MOPS w Bydgoszczy przy ul. Ogrodowej 9

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-043 Bydgoszcz, ul. Ogrodowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 325-44-10 , fax. 523 215 535
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
    ul. Ogrodowa 9
    85-043 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 325-44-10, fax. 523 215 535
    REGON: 24840310000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsbydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji odwodnieniowej i pokrycia dachowego budynku MOPS w Bydgoszczy przy ul. Ogrodowej 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres projektu obejmuje roboty ogólnobudowlane, blacharskie i dekarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych MBiPMB i ITB, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1202) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i na warunkach ustalonych umową stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: 1) wykonanie każdego rodzaju robót zgodnie z przedmiarami i wizją przeprowadzoną w terenie oraz zgodnie z przyjętym standardem, 2) zapewnienie ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, 3) dostawy wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w przedmiarach, 4) przygotowanie na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, 5) zastosowanie wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadających wymagane parametry, 6) przyjęcie podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z prowadzeniem robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy, 7) wywóz gruzu, nadmiaru ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład, 8) organizację zaplecza budowy i jego utrzymania, 9) umieszczenie tablic ostrzegawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, 11) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, 12) wykonanie dokumentacji powykonawczej - 1 komplet w formie papierowej i 1 w wersji elektronicznej Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację powykonawczą, wykonaną przez uprawnione do tego osoby. 4. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robót na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie przedmiaru robót, oraz wzoru umowy, z zastrzeżeniem że przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i może nie obejmować w całości przedmiotu zamówienia. 5.Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej w terenie, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty. 6. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy, Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale IX ust 3 SIWZ - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach