Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych w laboratorium 2015 w budynku Wydziału Geologii UW przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 520 360 , fax. 225 522 507
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście -
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 520 360, fax. 225 522 507
    REGON: 12580000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznych i teletechnicznych w laboratorium 2015 w budynku Wydziału Geologii UW przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a/Roboty demontażowe: lampy, instalacja elektryczna, sieć komputerowa, rozdzielnie, włączniki b/Roboty montażowe: - montaż nowych rozdzielnic - układanie przewodów - montaż gniazd elektrycznych, włączników, lamp oświetleniowych, instalacji detekcji gazu, podłączenia rzutników (przewody i gniazda) - montaż instalacji komputerowej (gniazda i przewody) - pomiary - montaż obudów g-k c/Roboty towarzyszące: - wykucia, przekucia, przepusty instalacyjne ppoż, wywóz gruzu, malowanie i tynkowanie - wykucia bruzd, zaprawienie, tynkowanie i malowanie Prace remontowe należy prowadzić zgodnie z przepisami p.poż. i BHP. Prace remontowe wykonywane będą w obiekcie czynnym, dydaktyczno-naukowym.Prace remontowe mogą być wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00, przy czym roboty głośne i uciążliwe powinny być wykonywane w godzinach 15.00- 18.00 lub w soboty zgodnie ze wskazaniami z ust 14. Przez roboty głośne i uciążliwe Zamawiający uznaje kucie, szlifowanie, wiercenie. W przypadku wystąpienia konieczności prowadzenia prac – w tym również prac głośnych – w innych dniach i godzinach niż wskazane w ust. 13, wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę na prowadzenie prac w tych terminach i godzinach od administratora budynku. Wniosek o uzyskanie zgody należy złożyć u administratora budynku . Wszelkie przerwy w zasilaniu wynikające z technologii robót muszą być uzgadniane pisemnie z administratorem budynku z min. 3 dniowym wyprzedzeniem. W przypadku konieczności wystąpienia dłuższych przerw w dostawie energii elektrycznej nieakceptowalnych przez administrację Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania odpowiednich środków technicznych zapewniających tymczasowe zasilanie w energię elektryczną. Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniej organizacji prac remontowych, tj. utrzymywanie terenu robót remontowych w należytym porządku, wolnym od zagrożeń, przeszkód i zanieczyszczeń na ciągach komunikacyjnych i drogach ewakuacyjnych, zabezpieczenie pomieszczeń po zakończeniu poprzez zamykanie. Do obowiązków Wykonawcy należy każdorazowe posprzątanie po zakończonych pracach remontowych (w tym również uprzątnięcie/wyniesienie gruzu, złomu). Wykonawca winien przewidzieć w ofercie wszystkie roboty towarzyszące. Wykonawca powinien usuwać gruz i odpady na bieżąco z terenu budowy. Miejsce ustawienia kontenera na odpady wyznaczy Administrator budynku.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed zniszczeniem mienia Zamawiającego.Wykonawca przed rozpoczęciem robót zabezpieczy przed zakurzeniem i zadymieniem wszystkie urządzenia, kanały wentylacyjne i nawiewne, przewody i gniazda elektryczne oraz oprawy oświetleniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopii przelewu – za zgodność z oryginałem – zgodnie z zapisem art. 11 § 1 ust. 7 niniejszej SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, 2) dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Oryginały można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych (patrz adres - art. 6 § 1 ust. 3), lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. Wysokość wadium została określona w art. 7 SIWZ. 3) Formularz nr 3 – INFORMACJA O PODWYKONAWCACH.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach