Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej wraz z modernizacją szatni w Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. Staszica 56 w Zielonce

Urząd Miasta Zielonka ogłasza przetarg

  • Adres: 05220 Zielonka, ul. Lipowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 613 913 , fax. 227 819 989
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Zielonka
    ul. Lipowa 5
    05220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 227 613 913, fax. 227 819 989
    REGON: 69291401200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej wraz z modernizacją szatni w Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. Staszica 56 w Zielonce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana instalacji elektrycznej na parterze budynku (szatnie) oraz modernizacja szatni i pomieszczeń przyległych w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Staszica 56 w Zielonce. Zamówienie podzielone zostało na dwie części. Część I zamówienia pn.: Wymiana instalacji elektrycznej na parterze budynku (szatnie) w Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. Staszica 56 w Zielonce Część II zamówienia pn.: Modernizacja szatni i pomieszczeń przyległych w Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. Staszica 56 w Zielonce Część I zamówienia obejmuje wykonanie wymiany instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego, ewakuacyjnego, wymiana gniazd 1f,rozdzielnic: Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawierają dokumentacja projektowa sporządzona przez „Instalcom ul. Skrajna 32F, 05-091 Ząbki” w zakresie:  w branży elektrycznej  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  przedmiar robót Część II zamówienia obejmuje zabudowę instalacji technologicznych płytą g-k, demontaż i montaż kanałów podłogowych, demontaż boksów i kratownicy, malowanie ścian. Szczegółowy zakres dotyczący modernizacji szatni i pomieszczeń przyległych oraz warunki realizacji zawierają dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę Legda Jan Lewczuk ul. Zgr. Żmija 14/31, 01-875 Warszawa w zakresie:  branży ogólnobudowlanej  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  przedmiar robót • W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia – zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, jak również niej nieujęte tj. np. roboty przygotowawcze i porządkowe wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie. Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją . • Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. • Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych i operatorów sprzętu budowlanego, skierowanych do realizacji tego zamówienia według wymagań określonych w § 13 wzoru umowy Załączony do SIWZ przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości w części I zamówienia 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), przed upływem terminu składania ofert. w części II zamówienia 3 000,00 zł (słownie: trzy tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach