Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 957 387 100
- Data zamieszczenia: 2020-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Wełniany Rynek 3
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7387101 (-02), fax. 957 387 100
REGON: 36196200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji elektrycznej w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji elektrycznych we wskazanych budynkach gminnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp. Zakres prac obejmuje wykonanie wszelkich prac związanych z wymianą instalacji elektrycznej w lokalach i w częściach wspólnych budynków wskazanych w opisach poszczególnych części i w szczegółowych zakresach – specyfikacjach technicznych. UWAGA! Roboty będą wykonywane w lokalach i budynkach zamieszkałych. W trakcie realizacji prac należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. Ilekroć w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej, identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar lub produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna stosować się do zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, 2) oświadczenia wymienione w pkt. 6. 1-4 siwz, 3) kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia. W celu uzyskania porównywalnych ofert Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotował kosztorysy ofertowe w oparciu o załączone przedmiary. Wyceny prac należy dokonać przy zastosowaniu określonych w przedmiarze technologii i materiałów równoważnych, gwarantujących ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz identyczną trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. 4) w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym przez zamawiającego oświadczenie na załączniku nr 7 5) zobowiązanie innego podmiotu, jeżeli dotyczy, 6) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane w ramach zadania pn. „Modernizacja budynku L - etap IV, (Onkologia) w Szpitalu (...) wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (zasilanie podstawowe i zasilanie rezerwowe)” (...)
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w gminie Lubsko
Dodano: 2024-06-04 - TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku „L”'
Dodano: 2024-04-26 - Rozbudowa wewnętrznej sieci logicznej i gwarantowanej wraz zakupem i podłączeniem UPS-a do sieci gwarantowanej
Dodano: 2023-10-24 - Rozbudowa wewnętrznej sieci logicznej i gwarantowanej wraz zakupem i podłączeniem UPS-a do sieci gwarantowanej
Dodano: 2023-08-21 - Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w Jenińcu
Dodano: 2022-08-26 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA NAPRAWĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 2 NA TERENIE SKŁADU RADNICA,
Dodano: 2020-11-03 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA NAPRAWĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 2 NA TERENIE SKŁADU RADNICA,
Dodano: 2020-10-26 - Naprawa sieci energetycznej OZ budowla nr 132/k.2922 m. Wędrzyn
Dodano: 2020-07-17 - Budowa oświetlenia drogowego w m. Złotnik
Dodano: 2020-07-17