Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej w piwnicy budynku Zespołu Szkół nr 7 przy ul. Chłodnej 36/46 w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 1525966300161
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej w piwnicy budynku Zespołu Szkół nr 7 przy ul. Chłodnej 36/46 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej w piwnicy budynku Zespołu Szkół nr 7 przy ul. Chłodnej 36/46 w Warszwie. Charakterystyka obiektu: Budynek szkoły jest obiektem wolnostojącym częściowo podpiwniczonym, składającym się z trzech połączonych ze sobą budynków: czterokondygnacyjnego podpiwniczonego budynku głównego, trzykondygnacyjnej podpiwniczonej części wejściowej i jednokondygnacyjnej sali gimnastycznej z częścią mieszkalną. Budynek Zespołu Szkół nr 7 wykonany jest z elementów prefabrykowanych. Fundamenty – żelbetowe. Elementy nośne budynku – prefabrykaty żelbetowe. Stropy – prefabrykowane płyty na żebrach żelbetowych. Sala gimnastyczna – niepodpiwniczona, ściany zewnętrzne z prefabrykatów fakturowych, strop – płyty prefabrykowane na belkach żelbetowych. Zaplecze sali gimnastycznej i część mieszkalna – wykonanie tradycyjne, ściany zewnętrzne, mur z cegły z pustką termiczną, gr 43 cm, stropodach D.M.S. Dane liczbowe. Powierzchnia zabudowy ≈ 1 463,00 m2, Kubatura budynku ≈ 14 762,00 m3, Powierzchnia użytkowa ≈ 3 329,00 m2, Powierzchnia całkowita ≈ 4 094,67 m2. Zakres robót: - Demontaż starej instalacji elektrycznej, dzwonkowej i teletechnicznej. - Ułożenie nowego okablowania instalacji elektrycznej, dzwonkowej i teletechnicznej. - Wymiana rozdzielnic w tym rozdzielni głównej wraz z osprzętem. - Wymiana wewnętrznych linii zasilania WLZ. - Wykonanie opisów tablic. - Zamontowanie opraw oświetleniowych. - Montaż osprzętu elektrycznego - Połączenia wyrównawcze - Wymiana instalacji teletechnicznej (systemu alarmowego, kontroli dostępu, radiowęzła, telewizyjnej). - Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. - Roboty budowlane poinstalacyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i obioru przedmiotu zamówienia określają: 1) dokumentacja projektowa, która stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ i obejmuje: a)projekt budowlano – wykonawczy wymiany instalacji elektrycznych w Zespole Szkół nr 7 w Warszawie przy ul. Chłodnej 36/46 wykonany przez Studio Budowlane „Unity”s.c. ul. Kędzierskiego 2/66, 01-493 Warszawa, b)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, c)przedmiar robót. Uwaga! Dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także wymianę instalacji elektrycznej na pozostałych kondygnacjach budynku. Roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach tego zamówienia i nie należy tych robót uwzględniać w cenie oferty. 2) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w dokumentacją projektową oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. 4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności związane z wymianą instalacji elektrycznych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. 2016 r. poz. 1666, ze zm.). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach