Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01003 Warszawa, Al. Solidarności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
- Data zamieszczenia: 2018-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Al. Solidarności 90
01003 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
REGON: 1525966300161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 403 przy ul. Góralskiej 1 w Warszawie, znak sprawy 12/ZP/18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 403 przy ul. Góralskiej 1 w zakresie: a) Demontaż istniejących instalacji elektrycznych. b) Ułożenie nowego okablowania instalacji elektrycznej. c) Wymiana rozdzielnic w tym rozdzielni głównej wraz z osprzętem. d) Wymiana wewnętrznych linii zasilania WLZ. e) Wykonanie opisów tablic. f) Zamontowanie opraw oświetleniowych podstawowego i ewakuacyjnego. g) Montaż osprzętu elektrycznego. h) Montaż instalacji uziemiającej. i) Montaż instalacji okablowania strukturalnego. j) Wymiana instalacji zasilania urządzeń sanitarnych i teletechnicznych. k) Wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej. l) Wywiezienie gruzu z demontażu i roboty budowlane poinstalacyjne. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z wymogami Prawa Budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, obowiązującymi normami technicznymi. 2. Charakterystyka obiektu: Budynek przedszkola jest obiektem wolnostojącym podpiwniczonym, składającym się z dwóch kondygnacji naziemnych. Budynek zasilany jest ze złącza kablowego, które zlokalizowane jest na zewnątrz w elewacji budynku. Tablica główna budynku zlokalizowana jest wewnątrz budynku na poziomie parteru. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają: 1) dokumentacja projektowa wymiany instalacji elektrycznej w Przedszkolu nr 403 przy ul. Góralskiej 1 w Warszawie, wykonana przez OS -ENERGO , 05-520 Łęg 50, Konstancin – Jeziorna, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty: a) projekt wykonawczy, b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót, w/w dokumentacja stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. 2) wzór umowy, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w dokumentacją projektową oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. 5. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z wymianą instalacji elektrycznych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 108.). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, który obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową i deliktową. 7. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonywany przedmiot zamówienia oraz na wbudowane materiały i urządzenia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowi drugie kryterium oceny ofert – patrz Część XIII SIWZ. Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego wynosi 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ, składa się z wypełnionego Formularza ofertowego o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnionego Formularza „Doświadczenie personelu kluczowego”, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Ponadto, do oferty należy dołączyć: a) Dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów. b) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załączniki nr 2a) i 2b) do SIWZ), oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Uwaga! 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Monitoring i oświetlenie na Białołęce – projekty nr 594 i 280.
Dodano: 2024-03-20 - Monitoring i oświetlenie na Białołęce – projekty nr 594 i 280.
Dodano: 2024-03-13 - Przeprowadzenie prac remontowych, w tym instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym siedzibą Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki
Dodano: 2023-11-28 - III etap remontu pomieszczeń w tym instalacji elektrycznej części warsztatowej budynku ZSP przy ul. Stawki 14 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-39-2023)
Dodano: 2023-08-30 - III etap remontu pomieszczeń w tym instalacji elektrycznej części warsztatowej budynku ZSP przy ul. Stawki 14 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-39-2023)
Dodano: 2023-07-20 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu kwater internatowych przed ponownym zasiedleniem usytuowanych przy ul. Promenada 1/3 lok 20 oraz przy ul. Podchorążych 43/45 lok 201 w Warszawie.
Dodano: 2023-07-07 - Monitoring i oświetlenie terenów rekreacyjnych na Białołęce projekt nr 594 BO na 2022r.
Dodano: 2023-03-24 - Oświetlenie ciągu pieszo – rowerowego przy SP 368 przy ul. Ostródzkiej i ul. Hemara w Warszawie
Dodano: 2023-03-03 - Przebudowa budynku Domu Studenta nr 3 „GROSIK” SGH w Warszawie przy ul. Madalińskiego 31/33
Dodano: 2022-10-03 - Modernizację polegającą na utrzymaniu sprawności Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności m. st. Warszawy.
Dodano: 2022-08-22