Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej w 21 lokalach mieszkalnych gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3282021, 3282013 , fax. 0-71 3282027
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A 63A
    50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3282021, 3282013, fax. 0-71 3282027
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej w 21 lokalach mieszkalnych gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rodzaj zamówienia: robota budowlana. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej w 21 lokalach mieszkalnych gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. polegająca w szczególności na: wykonaniu 72 sztuk wypustów oświetleniowych pojedynczych, wykonaniu 44 sztuk wypustów oświetleniowych podwójnych, wykonaniu 218 sztuk wypustów gniazdowych jednofazowych zwykłych, wykonaniu 68 sztuk wypustów gniazdowych jednofazowych bryzgoszczelnych, wykonaniu 21 sztuk wypustów domofonowych, montażu 21 sztuk rozdzielnic licznikowych, wykonaniu 21 sztuk WLZ zasilających lokal mieszkalny, ułożeniu 3515 mb przewodów wtynkowych pod tynkiem, montażu 21 sztuk zabezpieczeń typ S w rozdzielnicach piętrowych na klatce schodowej, montażu 79 sztuk wyłączników nadprądowych w rozdzielnicach licznikowych w lokalach mieszkalnych, montażu 21 sztuk wyłączników przeciwporażeniowych w rozdzielnicach licznikowych w lokalach mieszkalnych, demontażu instalacji elektrycznej w 21 lokalach mieszkalnych, wykonaniu prac kontrolno-pomiarowych w 21 lokalach mieszkalnych,. Wymienione ilości planowanych robót stanowią maksymalne ilości planowanych do wykonania prac. 2.Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45.31.00.00-3. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. 4.Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) i przedmiar robót na wymianę instalacji elektrycznej w 21 lokalach mieszkalnych gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. (załącznik nr 7 do SIWZ). 5.Termin wykonania zamówienia: do 50 dni od dnia podpisania umowy. 6.Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku na klatce schodowej i w obrębie budynku w trakcie prowadzonych robót oraz zasad porządku domowego. 7.Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 9.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 10.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu umowę ubezpieczenia o wartości minimum 150.000 zł. W przypadku gdy okres ubezpieczenia, na który zawarta jest umowa ubezpieczenia upływa w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia polisy lub zapłaty raty zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przedłużenie ochrony ubezpieczenia, na co najmniej takich samych warunkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru i eksploatacji w zakresie prac kontrolno - pomiarowych. 2.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie instalacji elektrycznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 130.000 zł w ramach jednej umowy. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, przedstawienia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: 1.Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast wymienionego dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.1.Informacji o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). 3.2.Informacji o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru i eksploatacji w zakresie prac kontrolno - pomiarowych (załącznik nr 3 do SIWZ). Należy załączyć ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie prac kontrolno - pomiarowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003r. Nr 89 poz. 828 z późn. zm.). 4.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (załącznik nr 3 do SIWZ) Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 5.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierającego co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie instalacji elektrycznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 130.000 zł w ramach jednej umowy, z podaniem zakresu prac zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach