Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej oraz wykonanie instalacji sygnalizacji systemu ochrony instalacji p.poż. w budynku przy ul. Grójeckiej 45 w Mszczonowie

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 582 840, , fax. 468 582 843
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 468 582 840, , fax. 468 582 843
    REGON: 75014860900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej oraz wykonanie instalacji sygnalizacji systemu ochrony instalacji p.poż. w budynku przy ul. Grójeckiej 45 w Mszczonowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej oraz wykonanie instalacji sygnalizacji systemu ochrony instalacji p.poż. budynku przy ul. Grójeckiej 45 w Mszczonowie. 2) Zakres przewidzianych robót: • Układanie instalacji elektrycznych, • Montaż tablic rozdzielczych, • Montaż instalacji połączeń wyrównawczych, • Montaż instalacji gniazd wtykowych, • Montaż instalacji oświetlenia, • Montaż kabli pomiędzy poszczególnymi elementami systemów, • Montaż instalacji teletechnicznych, • Wykonanie pomiarów kontrolnych i załączenie napięcia, • Roboty odtworzeniowe polegające na uzupełnieniu tynków i malowaniu wszystkich ścian pomieszczeń. 3) W budynku swoją siedzibę mają jednostki organizacyjne Gminy Mszczonów: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Centrum Usług Wspólnych. 4) UWAGA: Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia harmonogramu prac uwzględniającego powyższe, przy czym konieczne jest zachowanie ciągłości pracy urzędników pracujących w budynku. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania Wykonawcy poszczególnych pomieszczeń, przy czym zajęcie kolejnego pomieszczenia będzie możliwe po wykonaniu całości prac w pomieszczeniu poprzednim. Szczegóły należy ustalić z Zamawiającym i Użytkownikami obiektu przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego. 5) Szczegółowy zakres robót (opis przedmiotu zamówienia), w tym wymagania dotyczące jakości materiałów oraz wykonania robót zawarte są w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 SIWZ, na którą składają się w szczególności: - Projekty wykonawcze; - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); - Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2.000 PLN, słownie: pięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego: PKO Bank Polski S.A., Nr rachunku: 08 1020 1042 0000 8502 0349 0448 4. W przypadku dokonania przelewu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału. 5. Z treści gwarancji / poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach