Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 w Warszawie przy ul. Koźmińskiej 7

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących Nr 8 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-448 Warszawa, ul. Koźmińska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 629 16 10 , fax. 0-22 621 68 44
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących Nr 8
    ul. Koźmińska 7 7
    00-448 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 629 16 10, fax. 0-22 621 68 44
    REGON: 00018444800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminska.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 w Warszawie przy ul. Koźmińskiej 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana instalacji elektrycznej oraz roboty wykończeniowe w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 w Warszawie przy ul. Koźmińskiej 7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki i złożą dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z należnymi składkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych - (na załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), e) złożą ofertę zgodnie z wymogami SIWZ oraz przepisami Prawa zamówień publicznych, f) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, g) przedstawią wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, h) przedstawią polisę ubezpieczenia potwierdzającą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. i) a jeżeli nie są ubezpieczeni na wymaganą kwotę złożą oświadczenie, że w dniu podpisania umowy przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł pod rygorem wykluczenia z postępowania. j) złożą oświadczenie, że ponoszą pełną odpowiedzialność za spełnianie wszelkich wymogów i zasad wynikających z przepisów: bhp, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska, a także za zapewnienie prawidłowej organizacji stanowisk pracy podczas świadczonych usług - załącznik Nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawcy złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Załączona do oferty kopia wymaganego dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy podpisującego ofertę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości co do jej prawdziwości. Dołączenie nie poświadczonej kopii dokumentu Zamawiający traktuje jako brak danego dokumentu. Zamawiający będzie wzywał tych Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym przez Zamawiającego terminie. 3. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków wynikających z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych oraz z treści SIWZ zostaną wykluczeni, a ich oferty Zamawiający uzna za odrzucone. W przypadku wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykluczonego o zaistniałym fakcie, podając uzasadnienie merytoryczne i prawne. 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonania robót budowlanych podwykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z należnymi składkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz robót, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, informujący o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty elektryczne. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł (brutto). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie - przedmiot umowy - zostało wykonane należycie. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605). 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Polisę lub inny dokument poświadczający posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminska.edu.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach