Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej i remont pomieszczenia gospodarczego w Świetlicy Wiejskiej w Nowogródku Pomorskim

Gmina Nowogródek Pomorski ogłasza przetarg

  • Adres: 74-304 Nowogródek Pomorski, ul. A. Mickiewicza 15
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7471760, 7471711 , fax. 095 7471760
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogródek Pomorski
    ul. A. Mickiewicza 15 15
    74-304 Nowogródek Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7471760, 7471711, fax. 095 7471760
    REGON: 21096695800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodekpomorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej i remont pomieszczenia gospodarczego w Świetlicy Wiejskiej w Nowogródku Pomorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej oraz remont pomieszczenia gospodarczego w Świetlicy Wiejskiej w Nowogródku Pomorskim i swym zakresem obejmuje: roboty budowlane - roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty w zakresie usuwania gruzu, roboty w zakresie stolarki budowlanej, roboty tynkarskie, malarskie, wykładanie ścian glazurą i pozostałe roboty wykończeniowe.Oraz roboty elektryczne - prace demontażowe i przygotowawcze, wykonanie przekłuć przez ściany i stropy, osadzanie rur ochronnych, wykonanie ciągów pionowych i poziomych korytek kablowych, ułożenie i zamocowanie kabli i przewodów, montaż gniazd wtyczkowych oraz osprzętu łączeniowego, wykonanie pomiarów kontrolnych, instalacja siły , głównego włącznika p.poż, instalacja uziemiająca i odgromowa oraz ochrona od porażeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 850,00 zł. w formie zgodnej z ustawą PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 3 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca winien posiadać polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 tysięcy złotych. 5. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej dwóch zamówień, zawierających w zakresie wykonywanych prac, roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg. kryteriów spełnia/nie spełnia i odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 12.2 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta na wykonanie zmówienia - załącznik nr 1. Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz, oryginał gwarancji lub poręczenia). Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy oraz spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 tysięcy złotych. Wypełniony wykaz wykonywanych robót - załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogrodekpomorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach