Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Al. Solidarności 90 90
01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
REGON: 01525966300161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji elektrycznej I etap w budynku Gimnazjum nr 50 przy ul. Bema 76 w Warszawie (znak sprawy: 101/ZP/09). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Informacje ogólne o obiekcie: 1)obiekt posadowiony jest na działce nr 12 z obrębu nr 6- 04- 01, 2)stan własności - m. st. Warszawa, 3)budynek wzniesiony został w latach 1925-1927, 4)budynek czterokondygnacyjny, podpiwniczony, 5)konstrukcja ścianowa w układzie podłużnym, 6)stropy - żelbetowe, gęsto żebrowe, 7)biegi i podesty schodów - żelbetowe, płytowe, 8)więźba dachu drewniano - płatwiowo - kleszczowa, 9)budynek przy ul. Bema 76 znajduje się w Rejestrze Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod numerem 1301 - decyzja z dnia 31.08.1987 r., W ramach zakresu robót przewiduje się do wykonania w szczególności: 1) montaż rozdzielnic: a) rozdzielnica główna TG, b) tablice rozdzielcze TR (8szt.), c) tablice piętrowe II i III piętro, 2) wykonanie wlz do powyższych rozdzielnic, 3) wykonanie instalacji elektrycznej gniazd i oświetlenia na kondygnacjach: II i III piętro, 4) wykonanie okablowania (bez osprzętu) instalacji nagłośnienia na II i III piętrze, 5) roboty poinstalacyjne, 6) wykonanie niezbędnych badań i pomiarów. W roku 2010 Zamawiający planuje kontynuację wymiany instalacji na dalszych kondygnacjach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453157005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum 200.000,00 zł każda. Zamawiający wymaga, aby wskazane przez wykonawcę roboty budowlane polegały na wymianie starej lub montażu nowej instalacji elektrycznej, w tym co najmniej jedna robota powinna obejmować wymianę starej instalacji elektrycznej. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. a)Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. b)Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektryczno - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto jedna z powyższych osób kierująca robotami powinna spełniać warunki wynikające z § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. nr 150 poz. 1579). 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 200.000,00 zł na czas trwania umowy. W przypadku jeśli polisa wygasa wcześniej, konieczne jest dołączenie do oferty oświadczenia o przedłużeniu terminu jej ważności. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości co najmniej 200.000,00 zł. 4.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV, ust. 2, pkt 1 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób (kadry kierowniczej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV, ust. 2, pkt 2 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: 1) kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, 2) dokument (Zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) lub Oświadczenie osoby wskazanej przez wykonawcę w Wykazie osób przewidzianych do realizacji zadania do kierowania robotami potwierdzające, że odbyła ona min. 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z wymogiem ustanowionym w § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. nr 150 poz. 1579), z opisem jej przebiegu tj.: wskazaniem miejsc wykonywania robót budowlanych (opis obiektu), terminu wykonywania i informacji o wykonawcy robót, o treści zgodnej z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 3) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądzu to oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Inne oświadczenia i dokumenty. 1.W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2.W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacje dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. W podrozdział V.1., pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej w Stanisławowie
Dodano: 2015-05-28 - Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Dzielnicy Mokotów przy ul. Wiktorskiej 91A
Dodano: 2014-05-15 - Wymiana rozdzielnic głównych
Dodano: 2013-07-05 - Wykonanie remontu stacji transformatorowej
Dodano: 2013-04-26 - Wymiana instalacji elektrycznej - II etap w III Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Rogalińskiej 2 w Warszawie
Dodano: 2009-06-26 - Wymiana instalacji elektrycznej w Centrum Kształcenia Praktycznego nr 5 ul. Mińska 1/5
Dodano: 2009-05-20