Powiat Kłobucki ogłasza przetarg
- Adres: 42100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 109 500 , fax. 343 109 507
- Data zamieszczenia: 2017-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
Rynek im. Jana Pawła II 13
42100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 343 109 500, fax. 343 109 507
REGON: 15218075400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji c.o. wraz z montażem instalacji solarnej w obiekcie przy ul. Rommla 4 w Kłobucku dz. nr 4350/128 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji c.o. wraz z montażem instalacji solarnej w obiekcie przy ul. Rómmla 4 w Kłobucku dz. nr 4350/128. Zakres zadania obejmuje wykonanie: -wymiana drzwi wejściowych, -docieplenie ostatniej kondygnacji, -demontaż starej instalacji c.o., -montaż nowej instalacji c.o., -montaż instalacji solarnej. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót. Termin wizji lokalnej wyznacza się na dzień: 01.12.2017 r. godz. 1100 – 1500. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca prowadzenia robót proszeni są o uprzednie zgłoszenie udziału Zamawiającemu – Wydział Inwestycji i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Kłobucku, numer telefonu: 34 3100673. W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane informacje techniczne. Jeżeli w Dokumentacji technicznej (załącznik nr 1 do siwz) pojawiły się nazwy dostawców, producentów materiałów, urządzeń lub ich elementy oznacza to, iż zostały one powołane przykładowo w celu ułatwienia przygotowania np. kosztorysów i założeń projektowych. Zamawiający w takiej sytuacji dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Projektanta i Zamawiającego. Na etapie realizacji, każdorazowe zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie uzyskania akceptacji w formie pisemnej Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudniał we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, osoby realizujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót: ogólnobudowlane, instalacyjne. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z działem VIII pkt 8 SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający nie przewiduje określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3. Zamówienie współfinansowane jest przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy na załączniku nr 2 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami działu VII pkt 1 SIWZ, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami działu VIII pkt 7 SIWZ. 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami działu VIII pkt 2 SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana nieekologicznego źródła ciepła na niskoemisyjne źródło ciepła wraz z budową instalacji fotowoltaicznej w budynku ZGKiM przy ul. Wieniawskiego 4 w Orzeszu
Dodano: 2024-04-11 - Szkoła Filomata ul. Bojkowska 20A - budowa hali sportowej - instalacja pomp ciepła
Dodano: 2023-10-12 - Klimatyzacja budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
Dodano: 2023-07-20 - Budowa wymiennikowni ciepła wraz z adaptacją instalacji i rozbiórka składu opału w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. 14 Pułku Powstańców Śląskich przy ul. Szkolnej 1 w Wodzisławiu Śląskim
Dodano: 2022-07-22 - Zakup wyposażenia obiektowego, w tym doposażenie infrastruktury technicznej w ramach projektu: „Doposażenie SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. Sierżanta Grzegorza Załogi celem diagnostyki, leczenia chorych z COVID 19 oraz innymi chorobami zakaźnymi”
Dodano: 2021-04-09 - Zakup wyposażenia obiektowego, w tym doposażenie infrastruktury technicznej w ramach projektu: „Doposażenie SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. Sierżanta Grzegorza Załogi celem diagnostyki, leczenia chorych z COVID 19 oraz innymi chorobami zakaźnymi”
Dodano: 2021-03-09 - KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE KRYTEJ PŁYWALNI H2OSTRÓG W RACIBORZU WRAZ Z WYKONANIEM DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
Dodano: 2021-02-19 - Kompleksowa modernizacja i doposażenie Krytej Pływalni H2Ostróg w Raciborzu
Dodano: 2020-12-31 - Zakup i montaż centrali wentylacyjno – klimatyzacyjnej (z odzyskiem ciepła) dla części magazynowo – produkcyjnej budynku Wydziału Produkcji Poligraficznej – O/ZUS Lwowska
Dodano: 2020-09-24 - Wykonanie II etapu instalacji klimatyzacji wraz z instalacją elektryczną w budynku Częstochowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie, ul.Śląska 23, 42-200 Częstochowa
Dodano: 2020-09-16