Przetargi.pl
WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ZASILAJĄCEJ UKŁADY WENTYLACYJNE BUDYNKU NR 317/6035 I NAPRAWĘ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ZASILAJĄCEJ WENTYLATOROWNIĘ W BUDYNKU NR 166/6035

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ZASILAJĄCEJ UKŁADY WENTYLACYJNE BUDYNKU NR 317/6035 I NAPRAWĘ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ZASILAJĄCEJ WENTYLATOROWNIĘ W BUDYNKU NR 166/6035
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania zasilającej układy wentylacyjne budynku nr 317/6035 i naprawa instalacji centralnego ogrzewania zasilającej wentylatorownię w budynku nr 166/6035 – zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, opisem robót i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz z nakładami zawartymi w przedmiarze / kosztorysie ślepym – dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający podzielił zamówienie na dwa zadania i dopuszcza składanie ofert częściowych: Zadanie nr 1 - „WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ZASILAJĄCEJ UKŁADY WENTYLACYJNE BUDYNKU NR 317/6035” Zadanie nr 2 - „NAPRAWA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA ZASILAJĄCEJ WENTYLATOROWNIĘ W BUDYNKU NR 166/6035” Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne. 2. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi zgodnej z ustawą Kodeks cywilny na wykonane przez siebie roboty oraz zamontowane urządzenia. 3. Wykonawca w terminie minimum 3 dni przed rozpoczęciem prac dostarczy wykaz imienny pracowników wykonujących prace na obiekcie oraz wykaz pojazdów. 5. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia na własny koszt realizowane roboty na cały okres ich trwania zgodnie z postanowieniami Wzoru umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na realizację zadania. 7. Wykonawca oraz Podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeksu Pracy osób wykonujących w toku realizacji zamówienia następujące prace: - prace instalacyjne. 8. Wykonawca złoży wraz z ofertą kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. 9. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów własnych, zgodnych z przedmiotem i opisem robót. Materiały powinny posiadać atesty i certyfikaty materiałowe oraz winny być dopuszczone do obrotu i stosowania wg przepisów ustawy z dnia 16.04.2014r – o wyrobach budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp – wg zał. nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach