Przetargi.pl
WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA WRAZ Z WYMIANĄ KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA GAZOWĄ ORAZ BUDOWA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W LUTOMIERSKU

Gminny Ośrodek Kultury w Lutomiersku ogłasza przetarg

  • Adres: 95-083 Lutomiersk, plac Jana Pawła II 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 677 59 69 , fax. 0-43 677 64 59
  • Data zamieszczenia: 2010-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Lutomiersku
    plac Jana Pawła II 13 13
    95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie
    tel. 0-43 677 59 69, fax. 0-43 677 64 59
    REGON: 47226315900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://goklutomiersk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA WRAZ Z WYMIANĄ KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA GAZOWĄ ORAZ BUDOWA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W LUTOMIERSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA WRAZ Z WYMIANĄ KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA GAZOWĄ ORAZ BUDOWA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W LUTOMIERSKU. Zadanie będzie realizowane wg pozwolenia na budowę znak: AB.GL.7351-23/2010 z dnia 03-03-2010r. wydanego przez Starostę Pabianickiego. Zadanie zostanie zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 do siwz. Szczegółowy opis wykonania i odbioru robót zawarty jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7 do siwz. Lokalizacja obiektu robót: Gminny Ośrodek Kultury w Lutomiersku, Pl. Jana Pawła II 13, 95-083 Lutomiersk, działka nr ewid. 342/2. 2. Zakres rzeczowy zamówienia - według załączonego przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 7 do siwz. 3. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45232140-5 - Lokalne węzły cieplne (kotłownia) 45331110-0 - Instalowanie kotłów 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 4. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: - przedstawić niezbędne deklaracje zgodności lub atesty wbudowanych materiałów; 5. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji - na wbudowane grzejniki - minimum 5 lat; (Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jednak nie będzie to brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert). - na pozostałe wbudowane materiały i wykonane prace - minimum 3 lata. (Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jednak nie będzie to brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert). - Wykonawca udzielając gwarancji zobowiązuje się do pełnienia serwisu gwarancyjnego we wskazanym w ofercie okresie przy czym reakcja serwisu Wykonawcy na zgłoszenie przez Zamawiającego awarii/usterki/problemu technicznego musi nastąpić w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od poinformowania przez Zamawiającego o zaistnieniu awarii/usterki/problemu technicznego. - Wykonawca - w ramach wynagrodzenia umownego - dokona przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wbudowanych urządzeń oraz przekaże Zamawiającemu wszelkie instrukcje i inne dokumenty związane z eksploatacją wbudowanych urządzeń. 6. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi inwestora: - Zamówienie zostanie wykonane w całości z materiałów wykonawcy. - Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być fabrycznie nowe. - Dowiezienie i rozładunek materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia do miejsca objętego zamówieniem odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamawiający nie bierze na siebie odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe w czasie transportu, rozładunku a także w czasie wykonywanych prac. Odpowiedzialność taką ponosi w całości Wykonawca zamówienia. - Po wykonaniu robót Wykonawca pozostawi teren objęty zamówieniem w czystości i należytym porządku. Wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy i powinny zostać usunięte poza teren robót na koszt Wykonawcy. - Zamawiający żąda aby zastosowane materiały budowlane posiadały niezbędne deklaracje zgodności lub atesty. Po wykonaniu zamówienia Wykonawca przedstawi je Zamawiającemu. - Zamawiający żąda aby wykonawca ustanowił ze swojej strony kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia. - Wykonawcy zobowiązani są przed złożeniem ofert dokonać wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. (Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej Wykonawcy złożą na formularzu ofertowym). - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakość materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na terenie robót powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac a także za ewentualne szkody poniesione w związku z prowadzonymi pracami przez pracowników Wykonawcy i osoby trzecie. - Zamawiający zaznacza, że w trakcie realizacji zamówienia równorzędnie prowadzone będą roboty budowlane związane z przebudową Gminnego Ośrodka Kultury w Lutomiersku wraz z przebudową otoczenia obiektu. Harmonogram prac należy na bieżąco ustalać z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452342105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://goklutomiersk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną